Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk x100s...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eindelijk x100s...

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    ... Wat maakt die camera behalve het gedateerde jasje en de prijs van €1300 zo bijzonder dat je er voor in de rij gaat staan.
    dit:

grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

citaat " Work remains to be done on their control-set, but Fuji has made tremendous strides with this innovative line of cameras. I can't wait to see what they come up with next. In the meantime, let the new street and travel king be crowned " einde citaat.
      Het is niet alleen in EU dat je moet wachten In Canada is het net hetzelfde Twitter from,Photographer/Community Manager - I had been waiting well over 8 weeks for my first order of this camera. It's also pretty dry in Canada.
      https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        dit:

grt,bouk.
        uit bovenstaande link

citaat " Work remains to be done on their control-set, but Fuji has made tremendous strides with this innovative line of cameras. I can't wait to see what they come up with next. In the meantime, let the new street and travel king be crowned " einde citaat.
        Het is niet alleen in EU dat je moet wachten In Canada is het net hetzelfde Twitter from,Photographer/Community Manager - I had been waiting well over 8 weeks for my first order of this camera. It's also pretty dry in Canada.
        https://ggpics.be/

Comment

en toch ... geduld begint echt wel op te geraken ... wat zou er eerst komen, mijn x100s of de aankondiging van de opvolger ...
          Ik had die besteld om terug zin te krijgen in fotografie ... maar na nu meer dan 10 weken wachten ... krijg veel goesting om mijn bestelling te annuleren

Comment

Damm Lennert, dat ziet er toppie uit en dat op 3200iso.
            Mijn Fuji X100S is uiteindelijk toch niet aangekomen vorige vrijdag bij Vandenborre, dus de teleurstelling was groot, er zit niets anders op dan te wachten.
            Mijn extra batterijen en lenskap van Amazon zijn vandaag geleverd. Yoehoo, toch iets dat hier geraakt.
            Nogmaals bedankt Maglor voor die link

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
              Ik had die besteld om terug zin te krijgen in fotografie ... maar na nu meer dan 10 weken wachten ... krijg veel goesting om mijn bestelling te annuleren
              Ik begrijp je frustratie.. Maar probeer het even uit je hoofd te zetten. Zodra je die eerste foto maakt ben je al die miserie vergeten!

Comment

dit:

grt,bouk.
                Niet slecht maar voor 750 euro koop ik dan een RX100II.
                Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Net een mail gekregen van Coolblue dat ze weer enkele stuks op voorraad hebben, voor de geïnteresseerden...
                  Mocht het niet zijn dat ik de mijne 200 euro goedkoper in bestelling heb zou ik 'm daar gaan kopen, maar voor 200 euro wacht ik nog wel eventjes.

Comment

Vind het veel geld voor dergelijke camera. Ieder zijn gedacht natuurlijk, maar als tweede camera zou ik dergelijk bedrag er niet voor overhebben. Is dat dan echt zo'n wonder?
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Vind het veel geld voor dergelijke camera. Ieder zijn gedacht natuurlijk, maar als tweede camera zou ik dergelijk bedrag er niet voor overhebben. Is dat dan echt zo'n wonder?
                      Bij mij zal het mijn 'hoofdcamera' worden. Ik gebruikte mijn dslr nog nauwelijks, vanwege de grootte. Ik werkte daarop ook vrijwel steeds met primes (35, soms 50mm),
                      dus heb ik de knoop doorgehakt om dit alles te verkopen en voor ene kleinere maar nog steeds (hopelijk) goede camera te gaan.

Of het zo'n wonder is kan ik je helaas nog niet zeggen, al had ik dat zelf liever anders gezien

Comment

Het is echt een bevrijdende ervaring, met de x100s weet je gewoon, dat je het beste toestel in je handen hebt, en de 35mm is ook zo rustig, het eeuwige gezoom is voorbij, heerlijk gevoel. En dan zwijgen we nog van die zoeker....
                        Iso 6400 is gewoon goed. Kleuren zijn top. Scherpte is toppie. Invulflits op high speed in de zon, met een nd filter ingebouwd. En alles zonder werk in PS.
                        Minpuntje, de accu's gaan snel leeg, zeker met een Wifikaart.

Comment

Zo is dat, Rudy. Het kleine -misschien onozel lijkend- verschil van je foto direct in de zoeker te zien, vind ik ook geweldig. Het zorgt hier voor een andere manier van omgaan met je onderwerp/model/..
                          *edit* ik fotografeer amper nog in RAW (dit mist trouwens wat functies die in jpg wel kunnen -zoals iso 100, 12800 & 25600).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                            Bij mij zal het mijn 'hoofdcamera' worden. Ik gebruikte mijn dslr nog nauwelijks, vanwege de grootte. Ik werkte daarop ook vrijwel steeds met primes (35, soms 50mm),
                            dus heb ik de knoop doorgehakt om dit alles te verkopen en voor ene kleinere maar nog steeds (hopelijk) goede camera te gaan.

Of het zo'n wonder is kan ik je helaas nog niet zeggen, al had ik dat zelf liever anders gezien
                            Hopelijk wordt uw geduld toch niet te lang meer op de proef gesteld.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                              Niet slecht maar voor 750 euro koop ik dan een RX100II.
                              Noem een kleur onder de tien?
                              Dinsdag.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Noem een kleur onder de tien?
                                Dinsdag.
                                grt,bouk.
                                Verklaar
                                Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Working...
                                X