Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 70D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 70D

Ik wil en zal nooit een FF kopen omdat ik enkel zeer goede lenzen heb die niet op een FF gaan en wens met deze lenzen zeker nog een lange tijd te werken ik heb nu een 50D en ik hou van een magnesium body dat voelt zeer goed aan ook iets groter body is erg leuk en de 7D heeft wel wat in huis kwa snelheid enz... het zal ook NOOIT stil staan elk jaar komt er wat nieuws maar de vraag is of het de meer prijs waard is want nu koop je de 7D voor 1.100 euro nieuw ik heb vernomen dat hij kwa ruis ook wat beter is dan de 50D en dat is wel wat belangrijk voor mij dat ik in bv 800 iso kan gaan en toch niet veel ruis heb
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

en waarom geen nieuwe body kopen die al 4j meedraait?

ik heb het ook gedaan, zelfs voor de prijs dat ze 2de hands gaan

de 7d is een goed toestel en zal dat ook blijven in zijn klasse. ik koop trouwens liever een toestel dat al even op de markt is en waar alle bugs uit zijn dan een gloednieuw toestel op alle vlakken met mankementen.
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

De 7D kost blijkbaar momenteel evenveel als de 70D (3,5 jaar geleden was dat maar 150 EUR meer, maar deze redenering heeft idd weinig zin ).

Ik kan me geen bugs herinneren, waarom zouden er nu wel zijn in de nieuwe toestellen ?

De 7D geeft iets meer detail dan de 50D (ik gebruik ze doormekaar) maar voor de ruis moet je het niet doen.
        Daaraan kan je veel meer verhelpen met een goed nabewerkingsprogramma.
        Dit is m.i. vooral software, en daar maakt men nog steeds vooruitgang in, wat ook gesuggereerd wordt voor de jpg's van de 70D.

Gezien de focus van Canon op de AF eigenschappen van de nieuwe sensor zijn mijn verwachtingen voor een spectaculaire verbetering van de resolutie en de ruisgevoeligheid niet te hoog gespannen voor de opvolger van de 7D.
        En eigenlijk ben ik er nog altijd tevreden mee.

Comment

even ter info de Canon 7D heeft gekost gehad rond de 1500 euro en nu bij Digimaxx 1005 euro das wel 1/3 er af gegaan
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Toch blijven ze 800-900 Euro vragen voor een gebruikte 7D.
            Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Jaja daarom heb ik vandaag een nieuwe besteld ze geven ook een terug gave Canon van 100 euro op de 7D dus kost hij nog netto 1000 euro dan koop ik hem graag nieuw ik ben erg bezorgd om mijn camera !!! deze actie geld tot einde van deze maand !! zaterdag ga ik hem halen se !!

Comment

De 70D is getest door DXOMark. Amper verbetering t.o.v. de huidige 18MP APS-C sensor...

550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

De dual pixel CMOS werkt om te filmen echt naar behoren... Veel beter dan aangeprezen bij de 650D ooit, die ook een automatische graduele scherpstelling had om mee te kunnen filmen. Dus toch wel de moeite...
                  Motion in sync: beeld en geluid dat harmonieus samenwerkt om mensen te inspireren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motioninsync Bekijk bericht
                    De dual pixel CMOS werkt om te filmen echt naar behoren... Veel beter dan aangeprezen bij de 650D ooit, die ook een automatische graduele scherpstelling had om mee te kunnen filmen. Dus toch wel de moeite...
                    Voor videografen is de 70D de moeite ja. En ook voor mensen die vaak Liveview gebruiken. Maar puur qua beeldkwaliteit is er niet veel verschil met de vorige 18MP APS-C sensor die in verschillende Canon EOS camera's terug te vinden is.
                    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                      Voor videografen is de 70D de moeite ja. En ook voor mensen die vaak Liveview gebruiken. Maar puur qua beeldkwaliteit is er niet veel verschil met de vorige 18MP APS-C sensor die in verschillende Canon EOS camera's terug te vinden is.
                      Het is misschien een stomme redenering, maar als ze erin geslaagd zijn elke pixel in twee te delen, en met de helft die voor beeldvorming dient de resultaten van de 18mp sensor nog iets te verbeteren, dan kunnen ze ook alle 40mp voor beeld gaan gebruiken.
                      Op FF is dat 100mp.

Comment

Is the Canon EOS 70D right for you? Learn all you need to know in The-Digital-Picture.com's review!

tja ziet er toch helemaal niet slecht uit
                        Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

Comment

Ik ben er erg tevreden mee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crossmol Bekijk bericht
                            Ik ben er erg tevreden mee...
                            Je handtekening nog aanpassen dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                              Je handtekening nog aanpassen dan.
                              idd ga er werk van maken

Comment

Iemand ervaring met de website valuebasket [punt] be ?
                                Daar kan je de Canon 70D kopen voor "slechts" 889 euro, in plaats van de gebruikelijke vraagprijs van 1099 euro.
                                En wat met douanekosten, want Valuebasket is volgens mij een firma in Hongkong ...

Comment

Working...
                                X