Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met scherpstellen..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: probleem met scherpstellen..

Oke, is al een tijdje geleden dat ik hier nog op gekeken heb, daar mee de late reactie
    Maar ik denk dat het een beetje combinatie was van vanalles.. heb ondertussen nog wat geoefend en geëxperimenteerd en het is al pakken beter dus.
    Bedankt voor de tips iedereen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bonobo Bekijk bericht
      Oke, is al een tijdje geleden dat ik hier nog op gekeken heb, daar mee de late reactie
      Bedankt voor de tips iedereen
      graag gedaan hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bonobo Bekijk bericht
        en mijn motivatie.. heb altijd zo foto's genomen, heb op school met manuele spiegelreflex moeten werken en misschien daardoor ? vind het ook gewoon niet handig als ik automatisch scherpstel.
        Er is één duidelijk verschil met een manuele spiegelreflex en DSLR: een man SLR heeft een goede zoeker met een matglas met hulpmiddelen om goed scherp te kunnen stellen.

Wat is er niet handig aan AF?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Er is één duidelijk verschil met een manuele spiegelreflex en DSLR: een man SLR heeft een goede zoeker met een matglas met hulpmiddelen om goed scherp te kunnen stellen.

Wat is er niet handig aan AF?
          Scherpstelmatglas ben ik mee akkoord, maar als je de zoeker van de D4 vergelijkt met die van eender welke SLR, dan komt de D4 er toch beter uit qua duidelijkheid.

Comment

Working...
          X