Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede compactcamera gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede compactcamera gezocht

    Ik ben op zoek naar een goede compactcamera, niet te groot zodat ik deze makkelijk overal kan meenemen, ook geen verwisselbare lenzen dus, die heb ik al bij mijn DSLR
    Kleuren moeten echt wel sprankelend zijn , mooie scherpte , raw en hoge iso aankunnen, panorama, Sony, Nikon, of Fuji? Ik zie het bos door de bomen niet meer

  • #2
    Re: Goede compactcamera gezocht

    Doel? Budget?

    Comment


    • #3
      Re: Goede compactcamera gezocht

      Zoom nodig en zoja, hoeveel liefst? Of mag het een vaste brandpuntsafstand zijn?
      En inderdaad, zoals hierboven al vermeld.... budget..... héél belangrijk.....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Goede compactcamera gezocht

        Niet een superzoom, en budget, geen 1000 euro Een goed toestel

        Comment


        • #5
          Re: Goede compactcamera gezocht

          Vast brandpunt of liever zoom?

          Comment


          • #6
            Re: Goede compactcamera gezocht

            sony RX100 is momenteel een van de beste toestellen op de markt, volgens geruchten molen zou in juni opvolger voorgesteld worden met ingebouwde uitklapbare zoeker .

            Comment


            • #7
              Re: Goede compactcamera gezocht

              Sony lijkt me idd goede camera, waar vind ik meer info ivm met opvolger?

              Comment


              • #8
                Re: Goede compactcamera gezocht

                zijn geruchten dus niets is zeker, sony zelf heeft dit nog niet bevestigd !

                - zou een 28-140mm zoom lens krijgen
                - een ingebouwde uitklapbare zoeker
                - WI-FI
                - touch-screen


                Last edited by puerte; 22 mei 2013, 16:28.

                Comment


                • #9
                  Re: Goede compactcamera gezocht

                  Is dezelfde Site (Xitek) waarvan ik week geleden Topic heb gestart... het gerucht zou al ontkracht zijn over de X200.
                  Was te mooi om waar te zijn.
                  Maar eigenlijk niks mis met de RX100.. die de grootte is van een Canon S100 maar veel meer te bieden heeft.
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goede compactcamera gezocht

                    nee toch het vorige gerucht dat jij gepost hebt was dit


                    nu gaat het over dit


                    spec's in bericht dat jij gepost hebt waren ongeloofwaardig, spec's in nieuw bericht kunnen correct zijn, en indien dit zo is wordt de brug tussen de RX200 en de concurrentie nog veel groter dan reeds het geval met de rx100.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goede compactcamera gezocht

                      Kan alleen maar volgen op de reply's van de RX100 , is volgens mij exact wat je zoekt. Niet al te groot en supergoeie foto's.Weegt wel wat meer dan de gemiddelde compact..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goede compactcamera gezocht

                        Ik ga het eens bekijken, thx

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goede compactcamera gezocht

                          Ik lees hier nergens iets over bv de LX7. Heeft goede specs en een snelle lens. Iemand al ervaring met dit toestel?
                          Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goede compactcamera gezocht

                            Iedereen heeft zo zijn favoriet.
                            Ik kocht een G 15 van Canon, mijn vriendin een 7700 van Nikon.
                            Niet echt, echt kleine compacts maar ze kunnen wel ALLES aan en met perfecte kwaliteit.
                            Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

                            Comment

                            Working...
                            X