Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe cashback Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe cashback Canon

Voor een aantal toestellen en objectieven? Ah ja, flitsers ook.

https://ecback.canon.be/flyer_nl.pdf
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Re: Nieuwe cashback Canon

Jup. Gisteren al gezien. De EF 40mm F/2.8 STM kan je daardoor voor ongeveer 150 euro verkrijgen. Een zeer leuke prijs mijn inziens.
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Actie is niet geldig voor aankopen via internet. Wat bedoelen ze hiermee?

Ik overweeg een Canon 60D te bestellen bij bv Cameranu.nl. Geldt die cashback dan niet?

grtz
      Tevreden Canonist

Comment

Nieuwe cashback Canon

Cashback is volgens mij enkel geldig op producten van Canon België? Dus winkels zoals fotokonijnenberg, coolblue, kamera-express en cameranu vallen uit de boot neem ik aan.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Ik ben tevreden dat ik wat langer gewacht heb , ik ga Donderdag bij Art & Craft de 70-200mm f/2.8 Is Usm II kopen 300 euro cashback das al de moeite zeg ,

Mvg
          Kaboke

Comment

Heb zin om ineens 3 lenzen te kopen.... :-) maar je moet het nog altijd kunnen leggen ook natuurlijk.
            EMBLEMATA.BE
            http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
              Jup. Gisteren al gezien. De EF 40mm F/2.8 STM kan je daardoor voor ongeveer 150 euro verkrijgen. Een zeer leuke prijs mijn inziens.
              En dat is een erg leuk lensje, goed scherp en snelle AF, ik heb deze ook pas gekocht,
              leuke aanwinst. En ik vind deze kwalitatief beter dan de 50 1.8, daarom heb ik deze ook gekocht.
              Groeten Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stilldro Bekijk bericht
                Actie is niet geldig voor aankopen via internet. Wat bedoelen ze hiermee?

Ik overweeg een Canon 60D te bestellen bij bv Cameranu.nl. Geldt die cashback dan niet?

grtz
                Dit zijn de verkooppunten: https://ecback.canon.nl/verkooppunten
                Dit is de flyer: https://ecback.canon.nl/flyer.pdf
                Wel positief, aktie is volgens deze link ook in Nederland.

Comment

Cashback is volgens mij enkel geldig op producten van Canon België? Dus winkels zoals fotokonijnenberg, coolblue, kamera-express en cameranu vallen uit de boot neem ik aan.
                  De cashback staat nochtans vermeld op de Belgische Konijnenbergsite:
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    De cashback staat nochtans vermeld op de Belgische Konijnenbergsite:
                    Het was maar een vermoeden van mij, daarom het vraagteken aan het einde van de zin. Bij de cashback in januari 2012 deden fotokonijnenberg en coolblue niet mee.

Comment

is wel geldig bij coolblue ....zie deze link http://www.digicamshop.be/category/2...-cashback.html

Comment

Leuk dat Fotokonijnenberg en Coolblue ook meedoen aan de actie. Maar je moet zelf de originele barcode uitknippen en opsturen en dan wachten op je geld. Bij Art&Craft werkt het blijkbaar iets anders. Zij trekken de cashback actie meteen af van de verkoopprijs en de klant moet dus geen moeite doen om de barcode uit te knippen en op te sturen. Wel een mooie geste!

Comment

zojuist mailbevestiging gekregen van coolblue.be dat de cashback canon effectief ook geldt voor aankopen bij hen

Comment

Leuk dat Fotokonijnenberg en Coolblue ook meedoen aan de actie. Maar je moet zelf de originele barcode uitknippen en opsturen en dan wachten op je geld. Bij Art&Craft werkt het blijkbaar iets anders. Zij trekken de cashback actie meteen af van de verkoopprijs en de klant moet dus geen moeite doen om de barcode uit te knippen en op te sturen. Wel een mooie geste!
                            Wat kostte het objectief voor de Cashback bij Konijnenberg? Bij de Nikon Cashback zes weken geleden verhoogde Konijnenberg op de dag dat de Cashback actie inging hun prijzen met het bedrag dat je bij de Cashback terug zou krijgen, netto schoot je er niets mee op. De Nikon cashback kwam in de kassa van Konijnenberg in plaats van de klant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                              Wat kostte het objectief voor de Cashback bij Konijnenberg? Bij de Nikon Cashback zes weken geleden verhoogde Konijnenberg op de dag dat de Cashback actie inging hun prijzen met het bedrag dat je bij de Cashback terug zou krijgen, netto schoot je er niets mee op. De Nikon cashback kwam in de kassa van Konijnenberg in plaats van de klant.
                              De EF 40mm F/2.8 STM kost 205 euro bij Fotokonijnenberg, maar de cashback van 50 euro moet er nog vanaf. Bij Art&Craft kost hij 155 euro, maar de cashback is er reeds vanaf. Komt dus op hetzelfde neer...

Comment

Working...
                              X