Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 1 V1 Waar kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon 1 V1 Waar kopen?

Weet iemand waar ik deze nog kan kopen?

Heb toch beslist deze als backup te nemen met de FT-1 adapter in plaats van mijn D7000 (zal deze dan ook verkopen). (lichter, kleiner en perfect voor uitstapjes)

Het zou echt top zijn mocht iemand een winkel weten zijn!
    Alvast bedankt!

Re: Nikon 1 V1 Waar kopen?

Gisteren de reclamefolder van Degreef in Edegem gekregen en gek genoeg stond de V1 er nog in - zowel met de 10-30 als met de 10mm vaste lens.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Is voor mij wel de andere kant van België (ben van regio Brugge/Gent).
      Maar bedankt voor advies, zal ze eens een mailtje sturen als ze ook versturen.

Comment

Het is een Selexion-verdeler, dus kan je denkelijk ook de andere winkels uit de keten proberen.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
          Het is een Selexion-verdeler, dus kan je denkelijk ook de andere winkels uit de keten proberen.
          Ok zal ik zeker doen, bedankt!

Comment

Op tweedehands.be hebben onlangs enkele exemplaren gestaan, meestal nog
            jong, soms zelfs met garantie. Ik heb de mijne (J1) zo voor een habbekrats
            gekocht.

Comment

Redcoon.be beweert de witte kit nog in stock te hebben. Beetje spijt dat ik op onze SD uitstap naar Zierikzee even de v1 van Edje C heb vastgenomen - het is echt een hebbeding maar als hobbyist heb ik eigenlijk geen vierde camera nodig
              Last edited by Laurens; 28 april 2013, 09:21.

Comment

Hier zie ik hem ook nog staan:
                Op zoek naar een camera? Bij Cameranu zit je altijd goed. Het grootste assortiment. Vandaag besteld? Morgen in huis! Ook op zondag of in de avonduren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                  Ik niet .
                  Ben eens langsgeweest bij de selection in Brugge en daar staat hij aan 400 euro.
                  Terwijl ik hem op amazon DE kan kopen voor 280. Zal nog even moeten wachten tot ik mijn 35 2.0 en 85 1.8D heb kunnen verkopen alvorens ik mij deze aanschaf. (als er intresse is )

Comment

Foto Coudenys Veldegem (westvlaanderen )
                    Groeten. Ronald

Comment

Working...
                    X