Hallo,
Ik ben nog een beginner. Weet helemaal nix van fotografie en ik heb onlangs een 2dehandse canon gekocht om ermee te oefenen.
Maar omdat ik er niet veel over fotografie weet, begin nu over te twijfelen om het door te verkopen en gewoon een nieuwe kopen.
Ik begin een beetje te twijfelen aan de camera. Is het een goeie camera om mee te beginnen of koop ik toch gewoon gelijk een nieuwe?
Ik wou een canon 1100d kopen.
Ik heb mijn camera zonder lenskap gekocht, gewoon met lader en draagriem. Het is nu zo dat ik al een koper heb gevonden die het wilt overkopen,
maar ben zelf aan het twijfelen of dat het een goeie camera is.
Kan iemand me hier tips geven om te zien of ik wel een goeie koop heb gedaan?
Is het goed om er gewoon mee te oefenen of koop ik gewoon gelijk een nieuwe?
Alvast bedankt voor jullie begrip en hulp
Alyssa
Ik ben nog een beginner. Weet helemaal nix van fotografie en ik heb onlangs een 2dehandse canon gekocht om ermee te oefenen.
Maar omdat ik er niet veel over fotografie weet, begin nu over te twijfelen om het door te verkopen en gewoon een nieuwe kopen.
Ik begin een beetje te twijfelen aan de camera. Is het een goeie camera om mee te beginnen of koop ik toch gewoon gelijk een nieuwe?
Ik wou een canon 1100d kopen.
Ik heb mijn camera zonder lenskap gekocht, gewoon met lader en draagriem. Het is nu zo dat ik al een koper heb gevonden die het wilt overkopen,
maar ben zelf aan het twijfelen of dat het een goeie camera is.
Kan iemand me hier tips geven om te zien of ik wel een goeie koop heb gedaan?
Is het goed om er gewoon mee te oefenen of koop ik gewoon gelijk een nieuwe?
Alvast bedankt voor jullie begrip en hulp
Alyssa
Comment