Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe spiegelreflex?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik denk dat er tussen 3 en 5 jaar verder zeker instapmodellen D-SLR zijn voor 450 a 550 Euro, zonder lens, met een hoop functionaliteit, misschien op basis van de beproefde 3MP of 4MP's, maar ze zullen wel een 'ik-wil-een-dslr-maar-het-mag-niet-veel-kosten'-model uitbrengen.

Als je de prijzen van ccd's en zo vergelijkt, en rekening houdt met de afschrijving van nieuwe technologie, die daartegen afbetaald is door de D100 en D70 bezitters - of eenzelfde analogie voor andere merken, dan zullen ze ook wel dat marktsegmentje willen vullen. Tenslotte verkopen ze nu ook solide analoge bodies voor 300 a 500 Euro.

Comment

Niet vergeten dat de reflex-techniek er een bijna 60 à 70 jaar over gedaan heeft om tot deze prijs te komen!! Akkoord, de afschrijvingen gaan nu waarschijnlijk wat sneller, maar ik zou er toch niet al teveel op zitten wachten... En daarmee wil ik niet de doemdenker zijn, maar eerder een beetje aan de economische realiteit denken...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Originally posted by CooMa
        Niet vergeten dat de reflex-techniek er een bijna 60 à 70 jaar over gedaan heeft om tot deze prijs te komen!! Akkoord, de afschrijvingen gaan nu waarschijnlijk wat sneller, maar ik zou er toch niet al teveel op zitten wachten... En daarmee wil ik niet de doemdenker zijn, maar eerder een beetje aan de economische realiteit denken...

Ik zou er ook niet op wachten... Het zullen echt wel instappers zijn met bewust ontbrekende mogelijkheden... ze gaan ook hun eigen ramen niet ingooien natuurlijk... Maar ik denk wel dat ze het gaatje gaan vullen van mensen die voor occasioneel gebruik een DSLR willen hebben, met een prutslensje gewoon om met een DSLR te kunnen werken

Comment

Working...
        X