Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde van materiaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waarde van materiaal

Hey fotoschietertjes.....
    Ik ben van plan om mijn Nikon D5100 te verkopen met toebehoren die niet meer in gebruik zijn.

Het gaat om het volgende:

- Nikon D5100 (een jaar oud en 4554kliks niet veel gebruikt dus)+ extra batterij (van nikon zelf) en batterijgrip van het merk Meike + een draagtas van nikon zelf + oplader en alle toebehoren (in doos)
    - AF-S nikkor 18-105 1:3.5-5.6G ED (in doos)
    - AF-S Micro Nikkor 40mm 1:2.8G + een Kenko MC UV filter van 52mm (in doos)
    - Tamron 70-300mm 1:4-5.6 tele-macro(1:2) lens (zonder doos)

Maar aangezien er net een D5200 is uitgekomen zou ik niet weten wat ik hier nog voor zou kunnen vragen.
    De lenzen horen hier wel niet echt thuis maar bon, het staat er nu bij dus als iemand een idee heeft van wat dit allemaal waard is op de tweedehands markt mag het vriendelijk laten weten

Mvg Van Elsen Jan

Re: Waarde van materiaal

zie draadje in objectieven: prijs tweedehands materiaal
    Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan24 Bekijk bericht
      - Nikon D5100 (een jaar oud en 4554kliks niet veel gebruikt dus)+ extra batterij (van nikon zelf) en batterijgrip van het merk Meike + een draagtas van nikon zelf + oplader en alle toebehoren (in doos)
      - AF-S nikkor 18-105 1:3.5-5.6G ED (in doos)
      - AF-S Micro Nikkor 40mm 1:2.8G + een Kenko MC UV filter van 52mm (in doos)
      - Tamron 70-300mm 1:4-5.6 tele-macro(1:2) lens (zonder doos)

Maar aangezien er net een D5200 is uitgekomen zou ik niet weten wat ik hier nog voor zou kunnen vragen.
      Mvg Van Elsen Jan
      Hier kan je bijna alle richtprijzen van Nikon terugvinden. http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266

D5100 bv. 380€

Comment

Bedankt voor het linkje.
        Heeft enorm geholpen.
        Dus voor alles te samen zou ik een 600-650 kunnen vragen?

J.
        Last edited by Jan24; 20 april 2013, 10:26.

Comment

Working...
        X