Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dimage7 & zoomlens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dimage7 & zoomlens

Kan iemand mij vertellen of er een Telelens bestaat voor een Dimage7, of een ander opzetstuk om de zoomfaktor te vergroten

<font size=5></font id=size5>Er zijn inderdaad verschillende voorzetlenzen die de brandpuntsafstand verlengen in de handel die je op je lens kan plaatsen..

Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Kan je me enkele kwaliteits voorbeelden geven. Merk/Sterkte ?

Comment

Voor mij ook aub, van Minolta is er blijkbaar nog niets in de handel.

Theo

Comment

<font size=5></font id=size5>Ik gebruik een TOKINA video teleconverter lens 1.8X, deze heeft een 49mm schroefdraad en kan dus als voorzetlens gebruikt worden. Geeft wel wat kwaliteitsverlies maar koste ook maar iets van een 12 of 15 euro op een beurs.
          Er zullen nog wel andere gelijkaardige en waarschijnlijk betere alternatieven op de markt zijn. Vraag misschien is bij je vakhandel, op dit punt heb ik natuurlijk mooi praten in het Antwerpse zijn er zo wel enkelen.
          Demeyer, ik zie dat je inderdaad niet zover af zit, Rembrandt op de Amerikalei kan je misschien helpen. Anders mag je me mailen (zie profiel) dan neem ik etrug contact (waarschijnlijk pas morgen avond, want seffens verdwijnen wij voor een dikke 24 uur)
          <font size=5></font id=size5>

Edited by - lazy charles on 29 June 2002 14:41:25
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Working...
          X