Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van een Sony alpha 350 14,2 pixels??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie van een Sony alpha 350 14,2 pixels??

Hallo

Ik wil een Sony alpha 350 14,2 pixels aanschaffen wat zijn jullie meningen hierover? Is het toestel proffesioneel genoeg?

Bedankt alvast

Groetjes

Re: Wat vinden jullie van een Sony alpha 350 14,2 pixels??

keuze van toestel hangt allemaal af van je wilt doen en wat je eigen voorkeur is.

foto's zal het maken en je kan zeker met het toestel gaan leren & experimenteren
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

K zou zelf eerst het toestel willen uitproberen en dan eventueel voor ervaring op te doen op kleine feestjes trekken.

Comment

een echt slecht toestel bestaat eigenlijk niet meer

het gaat eerder om wat je zelf wenst te bereiken, waar je interesses liggen en ook welke het beste in je hand ligt en je voorkeur geniet qua bediening / menu

naarmate je oefent en dus ook je kennis uitbreidt, ga je weten waar je voorkeuren liggen en zal je desbetreffend ook je materiaal gaan aanpassen. dus je zal gerichter lenzen kopen, nadien ook gerichter een body, eventueel andere attributen zoals flitsers / reflectoren / filters enz enz

Comment

Ik zou graag wat meningen willen over desbetreffende toestel, miss dat er leden zijn die er negatieve ervaringen mee hebben opgedaan ....

Comment

Ik heb de A550 gehad met dezelfde 14mp sensor en presteert nog altijd goed genoeg. Samen met een scherpe lens kan je zeker professionele foto's maken, het zal niet aan het toestel liggen.

Ik zou er niet teveel voor betalen want is al een ouder model, max 100€.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Interessant om te weten...

Comment

Zal waarschijnlijk goed zijn zolang er genoeg licht is, maar op feestjes zal je zonder flits erg veel ruis en/of bewogen beelden krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ninatje Bekijk bericht
                  Hallo

Ik wil een Sony alpha 350 14,2 pixels aanschaffen wat zijn jullie meningen hierover? Is het toestel proffesioneel genoeg?

Bedankt alvast

Groetjes
                  Robin Wong zijn Blog die ik altijd op de voet volg en eigenlijk is M43 zijn ding... is erg te spreken over de simpele alpha 350 met DT50 1.8
                  Interessante voer om te lezen met mooie foto's klik http://robinwong.blogspot.be/2012/10...with-sony.html
                  Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
                    Zal waarschijnlijk goed zijn zolang er genoeg licht is, maar op feestjes zal je zonder flits erg veel ruis en/of bewogen beelden krijgen.
                    zoals met elke instapbody volgens mij, of dit nu sony, nikon, canon of enig ander merk is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
                      zoals met elke instapbody volgens mij, of dit nu sony, nikon, canon of enig ander merk is
                      Inderdaad, zeker als het al een ouder model is. Zal waarschijnlijk te vergelijken zijn met een D3000 en een 1000D ofzo? Ik zou gewoon niet willen dat TS onrealistische verwachtingen heeft wat low light betreft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                        Ik heb de A550 gehad met dezelfde 14mp sensor en presteert nog altijd goed genoeg. Samen met een scherpe lens kan je zeker professionele foto's maken, het zal niet aan het toestel liggen.

Ik zou er niet teveel voor betalen want is al een ouder model, max 100€.
                        Misschien kleine correctie: De A350 en de A550 hebben een verschillende sensor...alleen delen ze het aantal megapixels. De A350 heeft een CCD en de A550 een CMOS sensor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                          Misschien kleine correctie: De A350 en de A550 hebben een verschillende sensor...alleen delen ze het aantal megapixels. De A350 heeft een CCD en de A550 een CMOS sensor.
                          Ah ok, wist ik niet, maar dat toestel is dan ook van voor mijn tijd ...
                          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Working...
                          X