Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mk II battery door

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5D mk II battery door

op zich wel want het stukje kost misschien enkele eurocenten maar het moet natuurlijk verzonden worden en dat kost ook centen hé
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Re: 5dmk2 battery door

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVerkindt Bekijk bericht
      Nee, ik heb er eentje nodig. Ik zit momenteel zonder waardoor ik verplicht ben met grip te werken.
      Ja, mijn excuses. Ik was aan het twijfelen of het in accesoires moest of bij "camera's" (onderdeel camera).
      Moderator Note: Excuses aanvaard, maar weet dat crossposting niet toegelaten is. Inderdaad: zowel accessoires als camera's was een geschikte plaats geweest voor deze topic. Ik heb ze nu samengevoegd bij Camera's, omdat die topic reeds de meeste antwoorden had.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVerkindt Bekijk bericht
        is echt belachelijk veel.. En dan nog via internet.
        Een 5D mk II ( kunnen ) kopen en dan vinden dat een batterij te veel kost???? Is als een auto kopen en dan vinden dat de benzine te duur is.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
          dik 5 Euro incl. verzenden ook nog altijd te duur ???
          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          op zich wel want het stukje kost misschien enkele eurocenten maar het moet natuurlijk verzonden worden en dat kost ook centen hé
          De Chinezen vragen 6 euro ipv 70 euro (hier in de winkel) en dan gaan we lopen zagen dat het in feite maar enkele eurocenten zou mogen kosten.
          Ooit al eens een matrijs laten maken om bvb. dit stukje plastiek te kunnen gieten ?????
          De mensen die de machine bedienen, het gebouw waar de machines in staan, de verwarming, de electriciteit, de verzendkosten en dan vergeet ik nog een pak zaken......mag dus allemaal niks meer kosten omdat het uit China komt ....... komaan zeg !

Comment

Ja ik vind 30 euro voor een stuk plastiek nog altijd veel. Maar er zit niets anders op. Bedankt aan diegene die een nuttigereactie plaatsten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Een 5D mk II ( kunnen ) kopen en dan vinden dat een batterij te veel kost???? Is als een auto kopen en dan vinden dat de benzine te duur is.
              TS zoekt dan ook geen batterij, maar het dekseltje om zijn toestel te sluiten als de batterij er in zit en daarvoor vind ik 70 euro eerlijk gezegd ook véél!
              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                De Chinezen vragen 6 euro ipv 70 euro (hier in de winkel) en dan gaan we lopen zagen dat het in feite maar enkele eurocenten zou mogen kosten.
                Ooit al eens een matrijs laten maken om bvb. dit stukje plastiek te kunnen gieten ?????
                De mensen die de machine bedienen, het gebouw waar de machines in staan, de verwarming, de electriciteit, de verzendkosten en dan vergeet ik nog een pak zaken......mag dus allemaal niks meer kosten omdat het uit China komt ....... komaan zeg !
                Daar zou ik nu toch ook niet voor lopen sukkelen... Hoeveel is het totaal?
                Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
                  TS zoekt dan ook geen batterij, maar het dekseltje om zijn toestel te sluiten als de batterij er in zit en daarvoor vind ik 70 euro eerlijk gezegd ook véél!
                  Dit is wat ik lees: " Hallo, Weet er iemand waar je een battery door kan kopen voor de 5Dmk2? Alvast bedankt. Kevin "

Als het enkel het deksel is, een adres, zoals eerder vermeld: Procirep.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    Dit is wat ik lees: " Hallo, Weet er iemand waar je een battery door kan kopen voor de 5Dmk2? Alvast bedankt. Kevin "

Als het enkel het deksel is, een adres, zoals eerder vermeld: Procirep.
                    Ja idd een "battery door"

Comment

Working...
                    X