Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i pad - dsrl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• i pad - dsrl

Zijn er op dit forum mensen die ervaring hebben met die accessoires die je camera verbinden met je i-pad, zodat je bv de opnames onmiddellijk kunt bekijken op groter scherm. Ik heb het hier wel over draadloze dingen. Lijkt mij super voor macro en portret. Ik denk hier aan CameraMator, die op de camera kan bevestigd worden, of aan Camranger. Beide wel vrij duur spul. Daarom mijn vraag: werken ze goed en zijn ze hun prijs waard, of zijn het alleen maar hebbedingen ? En is er nog bijkomende software voor nodig, of speciale app's van apple ? Hebben ze nog andere voordelen dan alleen maar je foto onmiddellijk bekijken ?

Re: i pad - dsrl

Is al een topic over: http://forum.belgiumdigital.com/f9/i...me-451245.html

Comment

Ik heb dat gezien, maar er staan nog weinig ervaringen in.

Comment

Ik heb enige ervaring met de CamRanger in combinatie met mijn 550D en heb er een post over gemaakt op een ander forum. Als de Engelse taal je niet vreemd is, klik dan *hier*.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Eye-fi? Of het alternatief van Transcend?

Comment

Hallo jocau, bedankt om te reageren. Ik heb je post gelezen. Interessant, ook de reakties op het andere forum.
            Ik heb begrepen dat er twee toestellen op de markt zijn (misschien ook wel meerdere), CamRanger en Cameramator, die allebei ongeveer dezelfde prijs kosten en op het eerste gezicht ook vergelijkbare mogelijkheden hebben. Ik wou gewoon weten of er mensen zijn die deze systemen gebruiken, en uit hun reacties wou ik te weten komen welke van beide toestellen eventueel in aanmerking komen voor aankoop, en vooral, wat de gebreken of tekortkomingen zijn van die toestellen. Maar ik neem aan dat het gebruik ervan nog niet algemeen verspreid is, en verwacht dus ook niet heel veel respons. Maar elke mening is uiteraard welkom. En voornamelijk elke gebruikservaring, uiteraard.

Comment

Working...
            X