Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cashback Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Oeps, deze laten terugstorten Thierry.
    Zal wel in orde komen
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Vandaag ben ik toch ontgoocheld omtrent de afhandeling van een bestelling bij Art&Craft. Na de aankoop van mijn D800E had ik naar een tweede batterij gevraagd. Die was niet op voorraad en er werd mij voorgesteld er één te bestellen en bij voorbaat te betalen. De batterij zou dan gratis aan huis geleverd worden.
      Drie dagen geleden krijg ik dan een bericht van een Hollands vervoerbedrijf dat de bestelling op gisteren 07/05 zal geleverd worden tussen 8u en 18u. Gisterenmorgen rond 7 uur krijg ik opnieuw een bericht van het vervoerbedrijf dat de levering zal gebeuren tussen 8 en 12u. Onmiddellijk antwoord ik dat ik pas vanaf 11u op het afgesproken adres kan zijn. Als ik om 11 aankom zie ik een bericht dat de vervoerfirma aan mijn deur is geweest om 8u40. Ik mail onmiddellijk naar de vervoerfirma of zij mijn mail van deze morgen soms niet hebben gekregen. Ik krijg antwoord dat ik mij moet richten tot de opdrachtgever m.a.w Art&Craft. Dat doe ik dan ook en men vraagt mij wanneer ik vandaag 08/05 op het adres ben en we komen overeen dat de bestelling zal aangeboden worden tussen 14u en 17 u, waarvan ook bevestiging per mail door Art&Craft.
      Ik krijg kort erna een tel. van de vervoermaatschappij dat ze mij het pakket wel nog willen leveren, maar mits bijbetaling, hetgeen ik dus pertinent weiger. Ik krijg kort nadien een bevestiging van het vervoerbedrijf dat de levering zal gebeuren op 8 mei tussen 8u en 18u. Dit is dus tegenstrijdig met de info die ik heb gekregen van Art&Craft. Vandaag is er opnieuw niks aangekomen hoewel er gans de dag een permanentie was op mijn adres. Ik heb mij opnieuw gericht naar Art&Craft om mede te delen dat, als het te moeilijk is zij de bestelling mogen schrappen Vanavond krijg ik een antwoord van Kristof dat ik mijn bankrekeningnr. mag laten geworden om het betaalde bedrag terug te storten. Kristof beweert dat hij zelf geen uitleg kan geven hoe dit komt. Begrijpe wie kan... Mijn vertrouwen is alvast geschaad...
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Niet slecht bedoeld, maar mijn inziens maak jij toch de eerste fout door op 7/5 niet aanwezig te zijn tussen 8u en 18u (ondanks de verwittiging op voorhand). Ik heb er onlangs ook nog besteld en omdat ik niet zeker was of ik thuis ging zijn, had ik voor een avondlevering gekozen (tussen 17u en 21u). De dag voor de levering kreeg ik rond 16:00 bericht van Dynalogic dat er geleverd ging worden tussen 8u en 18u. Diezelfde dag rond 17u45 nog gemaild naar Art&Craft dat ik extra betaald had voor een avondlevering en zij hebben toen meteen Dynalogic gecontacteerd en inderdaad een paar minuten later een nieuwe mail met het correcte uur erin vermeld. De levering vond ook plaats tussen 17u en 21u.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Drie dagen geleden krijg ik dan een bericht van een Hollands vervoerbedrijf dat de bestelling op gisteren 07/05 zal geleverd worden tussen 8u en 18u. Gisterenmorgen rond 7 uur krijg ik opnieuw een bericht van het vervoerbedrijf dat de levering zal gebeuren tussen 8 en 12u. Onmiddellijk antwoord ik dat ik pas vanaf 11u op het afgesproken adres kan zijn.
          Het ligt mogelijk aan mij dat ik het niet snap maar waarom is levering tussen 8u en 18u wel OK (want geen reactie van jouw kant), terwijl een nadere specificering tot "tussen 8 en 12u" wel reden is om te reageren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
            Het ligt mogelijk aan mij dat ik het niet snap maar waarom is levering tussen 8u en 18u wel OK (want geen reactie van jouw kant), terwijl een nadere specificering tot "tussen 8 en 12u" wel reden is om te reageren
            Ik ben ervan uitgegaan dat effectief de dag van de levering in de voormiddag mijn werkvrouw in de voormiddag aanwezig zou zijn. Die heeft mij echter de avond ervoor nog laat verwittigd dat ze afwezig zou zijn de bewuste dag. Toen ik 's morgens rond 7u het bericht van Dynalogic las heb ik onmiddellijk verwittigd dat ik er maar zou zijn om vanaf 11u.
            Bovendien zou het niet slecht zijn dat de klant beter wordt ingelicht door Art&Craft met wie de communicatie ivm de levering moet gebeuren. Bij afwezigheid laat Dynalogic een kaartje achter met een mailadres en een tel.nr. van henzelf. Maar als je hen dan opbelt zegt men dat je moet contact opnemen met Art&Craft. Dus dan pas blijkt dat alle regelingen ivm de leveringen moeten gebeuren via Art&Craft. En een mens zit ook niet de ganse dag voor zijn PC of kan ook niet steeds zijn telefoon raadplegen. Er is ook nog iets zoals werken hé.
            En verder was de afspraak met Art&Craft ook dat de levering gratis was, dat dit een dienst is voor hun klanten. Dat blijkt dus ook niet helemaal te kloppen aangezien Dynalogic je na mislukte presentatie onmiddellijk contacteert om het pakje toch te leveren mits betaling.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
              Niet slecht bedoeld, maar mijn inziens maak jij toch de eerste fout door op 7/5 niet aanwezig te zijn tussen 8u en 18u (ondanks de verwittiging op voorhand). Ik heb er onlangs ook nog besteld en omdat ik niet zeker was of ik thuis ging zijn, had ik voor een avondlevering gekozen (tussen 17u en 21u). De dag voor de levering kreeg ik rond 16:00 bericht van Dynalogic dat er geleverd ging worden tussen 8u en 18u. Diezelfde dag rond 17u45 nog gemaild naar Art&Craft dat ik extra betaald had voor een avondlevering en zij hebben toen meteen Dynalogic gecontacteerd en inderdaad een paar minuten later een nieuwe mail met het correcte uur erin vermeld. De levering vond ook plaats tussen 17u en 21u.
              Zie #50
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Qua extra betaling zou ik er geen probleem van gemaakt hebben mocht het om een belangrijker aankoop geweest zijn dan een batterij van 75€. Je moet de zaken ook in zijn proportie bekijken. De prijzen bij de concurrentie liggen bovendien op enkele euros na en voor hetzelfde product min of meer identiek.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Ik ben ervan uitgegaan dat effectief de dag van de levering in de voormiddag mijn werkvrouw in de voormiddag aanwezig zou zijn. Die heeft mij echter de avond ervoor nog laat verwittigd dat ze afwezig zou zijn de bewuste dag. Toen ik 's morgens rond 7u het bericht van Dynalogic las heb ik onmiddellijk verwittigd dat ik er maar zou zijn om vanaf 11u.
                  Bovendien zou het niet slecht zijn dat de klant beter wordt ingelicht door Art&Craft met wie de communicatie ivm de levering moet gebeuren. Bij afwezigheid laat Dynalogic een kaartje achter met een mailadres en een tel.nr. van henzelf. Maar als je hen dan opbelt zegt men dat je moet contact opnemen met Art&Craft. Dus dan pas blijkt dat alle regelingen ivm de leveringen moeten gebeuren via Art&Craft. En een mens zit ook niet de ganse dag voor zijn PC of kan ook niet steeds zijn telefoon raadplegen. Er is ook nog iets zoals werken hé.
                  En verder was de afspraak met Art&Craft ook dat de levering gratis was, dat dit een dienst is voor hun klanten. Dat blijkt dus ook niet helemaal te kloppen aangezien Dynalogic je na mislukte presentatie onmiddellijk contacteert om het pakje toch te leveren mits betaling.
                  Waarom had je dan niet gewoon op veilig gespeeld en het pakketje laten afleveren op een adres waar 100% zeker iemand aanwezig was gedurende de hele dag (bvb op je werk). Dat had je deze miserie bespaard.
                  550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Waarom had je dan niet gewoon op veilig gespeeld en het pakketje laten afleveren op een adres waar 100% zeker iemand aanwezig was gedurende de hele dag (bvb op je werk). Dat had je deze miserie bespaard.
                    Als je beide zelfstandig bent en op twee verschillende adressen een zaak hebt en beide deeltijds op de baan bent en deeltijds op op de zaak moet ik er geen tekening van maken zeker. En bovendien ben ik het niet die mij niet aan de afspraken heb gehouden hé. Mijn vrouw en ik werken ook niet van 9 tot 5 zie je..
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Nu, ik denk niet dat het veel nut heeft om hier nog op verder te bomen. Feit is dat ik mijn les geleerd heb met Dynalogic en geen stukken meer zal laten opsturen door Art&Craft.
                      Het is trouwens wel niet de eerste keer dat er bestellingen aan één van onze adressen moeten afgeleverd worden. Wij houden ons hiervoor steeds aan de gemaakte afspraken.
                      Een pakjes dienst zoals de Post bvb. heeft het voordeel dat je nadien nog steeds, op een moment dat het jezelf past, het pakje kan afhalen indien je niet thuis was. Hier worden zelfs geen afspraken gemaakt en wordt het pakket maar één keer gepresenteerd, maar nadien heb je het tenminste zelf in de hand. Bij Dynalogic blijf je afhangen van een firma die het liefst de klant laat bijbetalen om de levering een tweede maal te presenteren. Waarom zouden ze je trouwens zelf opbellen nadat ze het pakket de eerste keer hebben gepresenteerd. Daar zal allicht ook hun grootste winst inzitten. Ik ken geen ander pakjes bedrijf die dit zelf doet. Je krijgt een telefoonnummer en je kan zelf contact nemen voor een nieuwe afspraak.
                      Last edited by enero; 9 mei 2013, 22:56.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Mijn eerlijkheid noopt mij toch nog terug te komen op de kritiek die ik hier uitte op Art&Craft.
                        Ik heb ondertussen de zaak met Kristof uitgepraat en het gaat hier dan toch om een spijtig en uitzonderlijk voorval. Art&Craft bewijst hiermee dat het er alles aan doet om zijn klanten 100% tevreden te stellen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Eind goed al goed.
                          Gisterenavond nog snel iets besteld met cashback, vanmorgen een mail met de de melding.
                          Levering vindt morgen plaats, mooi.
                          Kan ik van het weekend spelen.

PS: ze vragen wel verzendkosten hoor, € 4,99.
                          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
                          X