Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cashback Nikon
Collapse
X
-
-
-
Re: Cashback Nikon
Wat te mooi is om waar te zijn is meestal niet waar.
Een poos geleden wat rond gegoogeld! Wegblijven denk ik.Fuuu…tsjie
www.wouldbephotography.be
Comment
-
Koop zo'n dure dingen altijd bij erkende leveranciers (online of met winkel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtKoop zo'n dure dingen altijd bij erkende leveranciers (online of met winkel).My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Hoewel minder goede ervaring met de klantvriendelijkheid bij foto Konijnenberg in Turnhout van enige weken geleden had ik toch overwogen vanwege de cashback van Nikon om de D800 daar te kopen, dat zou me €121 besparen met de fotowinkels bij mij in de buurt rond Eindhoven. Goed dat ik vandaag nog even op hun webside keek want Konijnenberg heeft in een dag tijd hun prijs van de D800 verhoogt van €2349 naar €2499 waardoor de cashback aktie van Nikon ongedaan is gemaakt en dat ik ondanks de €200 cashback €30 duurder ben dan in de vakhandel bij mij in de buurt, daar kost hij € 2269 tot € 2279
Ik denk niet dat het de opzet van Nikon was dat de cashback in de kassa van de verdeler zou verdwijnen.
Comment
-
-
Juist hetzelfde bij art en craft, die D4 bijvoorbeeld stond met cashback een paar dagen geleden 4599, nu staat deze 4899 lol. Mooie actie die cashback"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Op sommige dingen is het verschil toch nog de moeite.
Nikon 85mm f1.4 bij Konijn en dezelfde Nikon 85mm f1.4 bij Art & Craft.
Bij Art & Craft gaat de 120€ er nadien nog eens mooi apart van af, terwijl er bij Konijn gewoon Cash Back staat vermeld, maar uiteindelijk toch een verschil van 144€ wat gemiddeld meer dan 11% is.Last edited by Guest42; 20 maart 2013, 13:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk berichtJuist hetzelfde bij art en craft, die D4 bijvoorbeeld stond met cashback een paar dagen geleden 4599, nu staat deze 4899 lol. Mooie actie die cashbackKLIK
Comment
-
Ik citeer artikel 20 van de wet tegen de oneerlijke handelspraktijken:
Art. 20. Een onderneming mag ten aanzien van de consument slechts overgaan tot de aankondiging van een prijsvermindering ten opzichte van de prijs die zij voorheen toepaste voor hetzelfde product, wanneer de nieuwe prijs lager is dan de referentieprijs, zijnde de laagste prijs die zij heeft toegepast in de loop van de maand voorafgaand aan de eerste dag waarvoor de nieuwe prijs wordt aangekondigd. De onderneming draagt de bewijslast dat aan die voorwaarde is voldaan.
Indien de onderneming meerdere verkooppunten uitbaat of verkooptechnieken gebruikt, is de referentieprijs de laagste prijs die zij in de in het eerste lid bedoelde periode heeft toegepast in het verkooppunt of via de verkooptechniek waarvoor de aankondiging wordt gedaan.
Bij vermelding van de nieuwe prijs moet de aankondiging ook de referentieprijs vermelden, of moet informatie worden gegeven die het de gemiddelde consument mogelijk maakt die referentieprijs onmiddellijk en gemakkelijk te berekenen.
Ingeval de onderneming een eenvormig kortingspercentage toepast op producten of op categorieën van producten, mag zij alleen de referentieprijs vermelden. De aankondiging moet vermelden of de prijsvermindering al dan niet werd toegepast.
De Nikkor 24-70mm F2.8 kostte een dikke week geleden nog 1.449,00 euro bij Foto Konijnenberg. Nu staat hij op de website aan 1.489,00.
Ik stuur meteen een mailtje naar test-aankoop om eens te polsen of dit wettelijk is wat ze hebben gedaan. Want Foto Konijnenberg geeft niet de korting, maar wel Nikon.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtJa , en bij Konijn 5299€ .KLIK
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Deze namiddag heeft Kristof van Art & Craft mij gebeld om hun fout recht te zetten, dat zou dus ondertussen reeds aangepast zijn.
Hier hun antwoord, wat ook wil zeggen dat ze wel degelijk rekening houden met hun klanten en wat er gezegd wordt op BD.
Daarvoor vind ik Art & Craft echt wel een topwinkel, als het gaat om klantvriendelijkheid en service.
Bedankt voor de melding, we zijn er onmiddellijk achter na gegaan..
Er is een personeelslid welke bij het in stock steken van een bestelling een grove fout heeft gemaakt.
Hierdoor zijn de prijzen op D4, D800 en D800E en een paar lenzen terug verkeerdelijk in ons systeem gekomen.
Hierdoor zijn er ondertussen een paar misverstanden ontstaan via de telefoon en de chat!
We passen het zo snel mogelijk opnieuw aan naar de oude prijzen!
Onze excuses aan alle leden van het forum, dit is nooit onze bedoeling geweest!
Met vriendelijke groeten.Last edited by Guest42; 20 maart 2013, 17:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk berichtBij art en craft zijn de prijzen die er staan reeds met die cashback verrekend, bij konijn niet.
Tenzij het natuurlijk over grijze import zou gaan, maar dat wil ik niet meer in huis, één keer heb ik zo een USA (Nikon D2H) gekocht
waar de gekende problemen met de lichtmeter aan waren, heb ik dan kunnen regelen met een brief via een advokaat,
en ware het niet geweest dat het om een algemeen bekend probleem ging, had ik kunnen fluiten naar mijn garantie,
maar al bij al heeft het ganse zaakje toch méér dan drie maanden aangesleept voor ze het hebben aanvaard.
Comment
Comment