Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met nikon D7OOO

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen met nikon D7OOO

hallo iedereen
    ik werk nu al een tijdje met men nikon d7000 . nog geen problemen mee gehad tot nu
    ik wil mijn foto's inporteren in mijn gebeurtenissen van iphoto nu komt er een foutmelding

onleesbare bestanden: 83
    het volgende bestand kan niet worden geimporteerd. het bestand heeft een onbekende structuur.

wat heb ik misdaan

groetjes jeffrey
    www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

Re: problemen met nikon D7OOO

Heb je voor de eerste keer raw bestanden proberen te importeren?
    Heb je de laatste nieuwe updates voor iphoto geinstalleerd?
    Groetjes,
    Dominic

Comment

hallo zibro
      ik werk met jepg en raw de laatste updates zij ge in installeerd .maar ik heb juist mijn kaart gewist en het lukt weer
      ik weet nie wa ik fout heb gedaan . gelukkig sla ik mijn foto's direct op mijn computer
      www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

Comment

iPhoto kan evengoed RAW-bestanden importeren als JPGs al zal ik dat zelf nooit doen. JPGs gaan in iPhoto, RAW-bestanden via Adobe Bridge (Get Photos from Camera) naar een folderstructuur op een externe HD.
        Vermoedelijk een foutje op je geheugenkaart, of bij het kopiëren iets misgegaan?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
        X