hallo lezers,
ik ben dus op zoek naar een tweede camera (voor als ik men reflex niet wil/kan meenemen)
belangrijk is dat het een compact camera word, liefst zo klein mogelijk.
snel, lichtsterke lens, manual control, enz
budget = max 400€
ik heb al veel research gedaan, en de canon s100 en de panasonic lx7 interesseren mij het meest. (meteen ook de limiet van m'n budget)
ik lees over beide cameras veel positieve dingen, maar ook minder goede dingen zoals bv bij de s100 de korte batterijduur. (iemand hiermee ervaring?)
bij de lx7 is het dan weer vooral de grootte en het kortere bereik van de lens...
ook lijkt het alsof je de s100 nergens meer kan verkrijgen?
ik geraak er niet echt wijs uit.
misschien moet ik gewoon nog wat te wachten op nieuwe modellen..?
of is er miss een goede compact waarvan ik nog niet op de hoogte ben? (rx 100 is te duur!
)
wat denken jullie?
alvast bedankt voor je tijd!
ik ben dus op zoek naar een tweede camera (voor als ik men reflex niet wil/kan meenemen)
belangrijk is dat het een compact camera word, liefst zo klein mogelijk.
snel, lichtsterke lens, manual control, enz
budget = max 400€
ik heb al veel research gedaan, en de canon s100 en de panasonic lx7 interesseren mij het meest. (meteen ook de limiet van m'n budget)
ik lees over beide cameras veel positieve dingen, maar ook minder goede dingen zoals bv bij de s100 de korte batterijduur. (iemand hiermee ervaring?)
bij de lx7 is het dan weer vooral de grootte en het kortere bereik van de lens...
ook lijkt het alsof je de s100 nergens meer kan verkrijgen?
ik geraak er niet echt wijs uit.
misschien moet ik gewoon nog wat te wachten op nieuwe modellen..?
of is er miss een goede compact waarvan ik nog niet op de hoogte ben? (rx 100 is te duur!

wat denken jullie?
alvast bedankt voor je tijd!
Comment