Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D600 en Nikon 24-120mm f:4 of toch iets anders?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D600 en Nikon 24-120mm f:4 of toch iets anders?

Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
    Ah geen meerwaarde..
    Klopt, voor jou en voor velen zal dat een logische en grote meerwaarde zijn. Alleen voor mij en vele anderen niet, dat is het enige punt dat ik maakte. Met VDB en Saturn heb ik voor camera's geen ervaring, maar in MM werd mij ook al een werkende 5D MkII, Fuji X-E1 met verschillende lenzen en X100 in de handen gestopt. Het ligt er daar natuurlijk iets dikker op dat ze willen verkopen, maar dat interesseert me weinig. Als internetgebruiker ben ik doorgaans perfect op de hoogte van de ins en outs van het product dat me interesseert. En dan wordt de prijs zeer relevant, de informatie/service minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper Bekijk bericht
      En dan wordt de prijs zeer relevant, de informatie/service minder.
      Ik stel me de vraag of het prijsverschil zo groot zal zijn..Beste prijs voor de D600 die ik gevonden had was 1599€ Heb hem slechts 50€ meer betaald.Voor de uitleg/service en het uitlenen van body en lens(D800+24-70 2.8) heb ik er die 50€ graag voor over..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
        Ik stel me de vraag of het prijsverschil zo groot zal zijn..Beste prijs voor de D600 die ik gevonden had was 1599€ Heb hem slechts 50€ meer betaald.Voor de uitleg/service en het uitlenen van body en lens(D800+24-70 2.8) heb ik er die 50€ graag voor over..
        Ja het verschil is natuurlijk niet altijd even groot. Maar: vorige keer dat ik er was, stond de Fuji X-Pro1 op 1299 euro, terwijl dit zelfs bij goedkope winkels als A&C 1499-1599 is. En dat verschil is voor een studentje nogal groot

Comment

Working...
        X