Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D? of Nikon 1 J3?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D? of Nikon 1 J3?

    Ik heb hem besteld gisteren, hoop hem snel thuis te hebben.
    Heb hem gekocht voor de cropfactor.
    Zo kan ik mijn D7000 houden voor het breedhoekgedeelte en de V1 voor het telewerk en hoef ik geen duizenden euro's te geven aan een kwalitatief goede telelens.
    En ik ben toch nie elke dag bezig met vogels fotograferen en dergelijke, dus op het kwaliteitsverschil let ik niet.
    En nog mooi meegenomen, zo heb ik ook een tweede batterij voor de D7000.

    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D? of Nikon 1 J3?

      Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
      Mijn 120-400 wordt dan 324-1080

      Ik heb op youtube een filmpje gezien nikon 1 +500mm die werdt opeens 1350mm d.m.v. De cropfactor

      Vriendelijk groet ,
      Jessey
      Ik vraag me af als het niet stilaan tijd wordt om deze kwakkel definitief te verbannen.
      Ik meen tussen de regels te lezen dat Jessey wel weet waarover ze het heeft maar ik vermoed dat er hier nog een massa mensen zijn die zich daar laten aan vangen.
      Wie brengt er als eerste een sensor uit van een speldenkop groot, op zijn minst 10.000 mm cropfactor, ideaal voor vogelfotografie
      Ik stel dus voor om het voortaan niet meer te hebben over winst aan tele maar over verlies aan groothoek

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D? of Nikon 1 J3?

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Ik stel dus voor om het voortaan niet meer te hebben over winst aan tele maar over verlies aan groothoek
        Is het glas half vol of half leeg? hangt maar af waar je je mee wil bezig houden.
        Voor landschapsfotografie zal de Nikon 1 niet 100% geschikt zijn of er zullen geschiktere camera's te krijgen zijn.
        Je krijgt natuurlijk niet werkelijk 1000 mm, maar de uitsnede is te vergelijken met eenzelfde afstand op een FF-camera.

        Mooi voor de reden waar ik hem voor koop. Je hoeft geen duizenden euro's te investeren om van vogelfotografie te 'proeven'.



        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

        Comment

        Working...
        X