Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel vragen voor Canon 300d?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoeveel vragen voor Canon 300d?

Wat zou een eerlijke prijs zijn voor volgend lijstje. Wil het niet allemaal aparte verkopen, maar hoop er een beginner gelukkig mee te maken. Ik heb er alvast veel plezier aan beleefd en veel van geleerd. Bedankt voor jullie input

CANON 300D digital Body
    Canon Eos Digital Strap
    Herlaadbare Canon Batterij Li-Ion BP-511A + beschermkapje
    Exrtra Canon batterij Li-Ion BP-511 + beschermkapje
    Canon Battery Grip BG-E1 (lichte gebruikssporen)

Kitlens Canon EFS 18-55mm + beschermkapjes
    Canon EF 50mm 1:1.8

Canon Battery Charger CB-5L + netsnoer
    USB-kabel
    Kingston CF geheugenkaart 512 MB
    Kingston CF geheugenkaart 512MB + beschermkapje
    Canon CF geheugenkaart 32MB + beschermkapje
    Dane-Elec CF geheugenkaart 256MB + beschermkapje
    Arita CF geheugenkaart 128MB + beschermkapje

Firmware 1.1.1. (ISO tot 3200)
    Nederlandstalige Handleiding

Re: Hoeveel vragen voor Canon 300d?

Moderator Note: Verplaatst van Aangeboden naar Camera's, omdat men in aangeboden niet openlijk kan reageren.
    Toch wil ik vragen de discussie netjes te houden.
    Dank bij voorbaat!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Heel veel moet je je er niet bij voorstellen. Ik heb een jaar of twee geleden
      een 350 met kitlens en geheugenkaartjes en zo laten gaan voor 120 euro.
      De 300 is in de digitale fotografiewereld antiek.

Comment

Heel eerlijk? Zou hem weggeven aan iemand aan iemand die er nog wat plezier aan kan beleven. Gezien de leeftijd (achterhaald door de tijd) zou ik persoonlijk er niets meer voor over hebben. Het was in zijn tijd een dijk van een toestel, maar die tijd is al lang geweest.
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Of bijhouden als reserve toestel. Je weet maar nooit. Ik denk ook dat je minder zal krijgen dan dat hij nog voor jou waard is.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

Comment

Zo doe ik zelf mijn oude 350D niet van de hand, hoewel ik 'm al zeker een jaar niet meer gebruikt heb: je krijgt er te weinig voor, en inderdaad: wie weet kun je vroeg of laat een backup gebruiken.
            Ik denk er trouwens aan om daar mijn 50mm f/1.8 (fantastic plastic) op te zetten, en dat lichtgewichtje mee naar Londen te nemen, ipv een zware cameratas met veel te veel materiaal.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Dat laatste vind ik een goeie zet, prima snapshotcameraatje....

Comment

Alles in één koop is nooit slim ... verkoopt veel moeilijker en je krijgt relevant minder ... dat wist o.a. Julius Cesar al 50 BC ... divide et impera ...dus zinvol opdelen:
                - de grip is los met enig geduld 30-40 Euro ... je kan er de tweede batterij bijdoen als toemaatje
                - een 50 1.8 II zou 70 kunnen opbrengen (is het een type I dan is het dubbele mogelijk)
                - de rest kan als back-up ... maar gezien je naar het Nikon kamp geswitched bent beter als één geheel verkocht ... 100 is nog altijd mogelijk ... een D50 bvb als back-up is zinvoller en voor minder dan 100 op de kop te tikken

Comment

Working...
                X