Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon coolpix p510

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon coolpix p510

hallo,
    ik wil me 'n toestel aanschaffen met grote zoom en macrofunctie, voor 'n budget van +/- € 400.
    Ik vond "googlend" de Nikon Coolpix P510. Is deze hiervoor geschikt, maar vooral wat zijn de alternatieven voor 'n toestel met de "grote zoom en macrofunctie" ?
    Waar kan ik evt terecht voor betrouwbare online bestelling.
    Hartelijk dank bij voorbaat.

Re: Nikon coolpix p510

Oorspronkelijk geplaatst door effe Bekijk bericht
    hallo,
    ik wil me 'n toestel aanschaffen met grote zoom en macrofunctie, voor 'n budget van +/- € 400.
    Ik vond "googlend" de Nikon Coolpix P510. Is deze hiervoor geschikt, maar vooral wat zijn de alternatieven voor 'n toestel met de "grote zoom en macrofunctie" ?
    Waar kan ik evt terecht voor betrouwbare online bestelling.
    Hartelijk dank bij voorbaat.
    De nikon P510 kan daar zeker aan voldoen, daar moet je niet aan twijfelen, maar vergelijk dit toestel alsjeblief niet met een DSLR.
    Wat alternatieven betreft, qua zoomfunctie zijn er niet veel concurrenten, ik ken er welgeteld eentje met een vergelijkbare zoom : Canon PowerShot SX50 HS
    De winkel waar ik mijn toestel ooit bestelde is cameranu.nl, een zeer betrouwbare zaak.
    Als je niet echt die enorme zoom nodig hebt zou ik gaan voor deze : Minder zoom maar in mijn ogen een veel betere beeldkwaliteit, ik heb mijn Nikon P510 hierdoor vervangen, handig bij die Fuji is dat je manueel kan zoomen en niet met knopjes moet werken ( waar ik persoonlijk een echte hekel aan heb )
    Last edited by Franciskine; 10 februari 2013, 10:04.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
    X