Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuweling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuweling

    Oorspronkelijk geplaatst door polleke1 Bekijk bericht
    Als telelens had ik deze in gedachte, iemand ervaring mee?

    http://www.digicamshop.be/product/10...-hsm-sony.html
    enkel ervaring met de canon-variant

    prijs/kwaliteit zal dit zeker geen slechte lens zijn, alleen niet weathersealed

    mss is de nieuwe tamron te overwegen die erraan komt, deze zal wel iets duurder zijn maar heeft weathersealing mee
    ook worden op de huidige tamron 70-200 2.8 lagere prijzen gegeven aangezien de nieuwe uit is
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #17
      Re: nieuweling

      Oorspronkelijk geplaatst door polleke1 Bekijk bericht
      Hallo iedereen, bedankt voor de reacties en de raadgevingen
      Ik ben ondertussen nog eens langsgeweest bij camerazaak om de toestellen eens in de hand te nemen.
      En omdat er hier toch wel een beetje op gedrukt werd dat stof en spatwaterdicht belangrijk is voor hetgeen ik er vooral mee zoek te doen, heb ik de Alfa 77 ook nog eens goed bekeken en betast en toen de verkoper zei dat het "toonzaalmodel" ook te koop was voor 300 euro minder en ook met volledige garantie heb ik niet lang meer verzonnen en deze genomen.
      Welke lens of lenzen ik er ga bij nemen weet ik momenteel nog niet, ik ga hier eerst nog eens wa rondkijken en navragen . Als telelens had ik deze in gedachte, iemand ervaring mee?



      Momenteel gebruik ik de sony lens 3.5-5.6/18-70 van mijn alfa 350, dus ik kan alvast beginnen oefenen om het toestel te leren kennen
      Proficiat met uw nieuwe aankoop, je zal er geen moment spijt van hebben
      Echt een tof toestel om mee te werken, zeker in het begin even wennen met die EVF maar daarna kan je het niet meer missen.
      Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

      Comment


      • #18
        Re: nieuweling

        veel succes ermee.

        Ik kan in ieder geval niet gewoon worden aan een evf. gebruik soms een sony opt werk, maar das iedereen zijn persoonlijke voorkeur
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #19
          Re: nieuweling

          Thanks iedereen!

          Comment


          • #20
            Re: nieuweling

            Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
            http://www.dpreview.com/products/com...ts=canon_eos7d

            ik zou ze niet aangehaald hebben, moest ik getwijfeld hebben
            enkel bij nikon / sony / pentax kan ik niet zeggen welke weathersealed zijn

            budget is 1 zaak maar als hij het gaat gebruiken, kan hij er volgens mij wel onmiddellijk beter rekening mee houden dat een instapper rapper 'versleten' kan zijn door het stof dan iets hoger te gaan in prijsklasse en met een meer weersbestendige body op stap te gaan.
            hij komt vragen stellen en raad, ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat we hem op mogelijkse 'gevaren' gaan wijzen waardoor hij eigenlijk het budget dat hij nu voorziet mss 2x zal moeten voorzien en door onze raad dit kan gaan vermijden door zijn budget nu te verhogen of af te wachten tot hij meer budget heeft om onmiddellijk de aangepaste apparatuur aan te schaffen voor hetgeen hij wenst te doen
            Vreemd dat geen mens aan de Pentax K30 dacht. Als het op weerbestendig aankomt, is dat toch één van de troeven van dat toestel vooral in combinatie met de SMC DA 18-55mm F3.5-5.6 AL (AL=all weather dus een weerbestendig objectief).
            Last edited by Stefflater; 20 januari 2013, 14:50.

            Comment

            Working...
            X