Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twijfel tussen x100, nex-6 en xe-1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: twijfel tussen x100, nex-6 en xe-1

Alle beschikbare Fuji lenzen zijn volgens reviews wel toppertjes hoor... dat is één van de sterkere punten in voordeel van x-e1 volgens mij...
    Sony heeft dan weer focus peaking waarmee je makkelijker kan manueel focussen.

Comment

en om het even compleet te maken: het is een x100 geworden

ik ben al heel lang verliefd op dit toestel en een goede ruildeal bood zich aan via dit forum dus ik heb het gedaan en ben nu de trotse en blije bezitter van de x100!
      500px

Comment

Als je hem kan terugbrengen, doen.
        De X100s is een paar dagen geleden aangekondigd, "blazing fast AF" en nog vele andere verbeteringen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arten Bekijk bericht
          en om het even compleet te maken: het is een x100 geworden

ik ben al heel lang verliefd op dit toestel en een goede ruildeal bood zich aan via dit forum dus ik heb het gedaan en ben nu de trotse en blije bezitter van de x100!
          Was je vandaag in Brussel, heb wel 5 mensen gezien met een x100 daar tov 1 met een dslr!

Comment

Heb zelf een nex6 zls aanvulling voor mijn 7D. En gebruik die nex enorm veel, soms zelfs teveel naar mijn zin wetende dat ik zo duur materiaal thuis laat. Mijn canon is super voor specifieke zaken zoals snelheid of grotere zoom. Maar elke dag neem ik mijn nex met de zeiss 24mm mee op de baan en al schitterende fotos mee gemaakt. Ben dan ook enorme nex-fan. Lensaanbod is al zeer de moeite en enkel nog een snellere af en dan vrees ik dat mijn 7d nog meer thuis zal blijven.
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

@michelvw: gaat niet, was een ruildeal tweedehands, de blazing fast af is ook geen probleem voor mij tot nu toe

@playerofwar: nee was ik niet maar wel leuk om te horen

@lapino: moest de ruildeal zich niet hebben voorgedaan zou ik wsch ook voor de nex-6 gegaan zijn omdat dat de verstandige keuze was, maar ik moet zeggen, ik amuseer me te pletter met de x-100 en dat is volgens mij nog altijd het belangrijkste
              500px

Comment

Working...
              X