Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[DSLR - D70] een paar extra nuttige details

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by MarcFoto
    Het belangrijkste wat je verliest als je de custom-programma's gebruikt vergeet je te vermelden, nl. de onmogelijkheid om in RAW te fotograferen.

    Oei,dat is inderdaad niet interessant.Ik heb er echt geen weet van daar ik enkel RAW trek en ik weet van mezelf dat ik liever nadien manueel m'n fotookes bijregel dus ik heb nooit de moeite gedaan om cc's te gebruiken al heb ik er wel verscheidene opgeslagen op mijn harde schijf.

    Geen enkele cc is fullproof voor al je foto's en dan moet je nog bijregelen.Dan kan je het beter in 1 keer volledig zelf doen.Maar dat is puur m'n persoonlijke mijn voorkeur.
    Danny's Photosite

    Comment


    • #32
      Originally posted by Phille
      bij Canon misschien Never with a Nikon zeg nooit zomaar ***on tegen een NIKON

      Oeps,je reply te laat gezien,Phille.Die Canonmannen lopen toch altijd achter hé.Ze zullen het nooit leren!
      Danny's Photosite

      Comment


      • #33
        Originally posted by Phille
        waarom moeilijk, gewoon een curve oppikken op een website, ik kan ze eventueel ook nog eens posten, en in je camera steken, dan als TONE kies je 'custom' en je bent ermee aan het werken ...

        Zou je die idd nog eens kunne posten Phille?
        Tnx bij voorbaat!
        Lid: BD 0249BE
        D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

        Comment


        • #34
          http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=46078

          Comment


          • #35
            Merci Phille!
            Lid: BD 0249BE
            D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

            Comment


            • #36
              Originally posted by roadrunner
              Originally posted by Phille
              bij Canon misschien Never with a Nikon zeg nooit zomaar ***on tegen een NIKON

              Oeps,je reply te laat gezien,Phille.Die Canonmannen lopen toch altijd achter hé.Ze zullen het nooit leren!
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #37
                Originally posted by roadrunner
                Originally posted by Phille
                bij Canon misschien Never with a Nikon zeg nooit zomaar ***on tegen een NIKON

                Oeps,je reply te laat gezien,Phille.Die Canonmannen lopen toch altijd achter hé.Ze zullen het nooit leren!
                Tja RR als je een camera hebt die correct belicht dan gebruik je die dingen niet he

                PS: voor de mensen die onderbelichten een tip gebruik je histogram indien mogelijk en ga zo dicht mogelijk zitten tegen de grens van overbelichting zonder te overbelichten natuurlijk. Zo maximaliseer je de capaciteiten van je CCD. Niet dat ik dat zelf constant doe hoor

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Kevlar

                  Tja RR als je een camera hebt die correct belicht dan gebruik je die dingen niet he

                  Message received and understood
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #39
                    Mijn D100 en D70 belichten zeer correct, de interpretatie van de meesten is echter verkeerdelijk.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Phille
                      Mijn D100 en D70 belichten zeer correct, de interpretatie van de meesten is echter verkeerdelijk.
                      Phille,
                      Ben akkoord met jouw bewering...
                      Maar hoe controleert jij dat, dus dat die 2 correct belichten?
                      Met welke gegevens vergelijk jij dat?

                      Vriendelijke groeten,
                      Theo

                      ps...Ik geloof dat ik die jong van zijn werk afhoud
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment

                      Working...
                      X