Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 60d of nikon d7000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 60d of nikon d7000

Oorspronkelijk geplaatst door zandpeer Bekijk bericht
    N.B. de D7000 is tegenwoordig al voor rond de 700 euro NIEUW te krijgen (alleen de body). Tweedehands heb ik er deze week al een voor 475 euro gezien op 2ehands.be.
    Body D7000 nieuw 749 euro plaatselijke fotoboer.
    Dus 700euro geven aan een 2dehands is te veel van het goede .
    De 7000 aan 475 euro was niet serieus een paar keer op gereageerd maar daar bleek niemand thuis???

Comment

Als je van nul begint en geen rekening moet houden met eerdere investeringen dan is het toch een kwestie van verschillende camera's in de hand te houden en op ergonomie je beslissing te nemen. Ik ken er die ambetant worden van mijn Nikon D90 omdat hij hen niet goed in de hand ligt, ik vind hem super. Dan kan je ook eens door de menu's gaan en kijken welke voor jouw het meest logisch opgebouwd is. Neem ook een SD-kaartje mee om als het kan enkele test shots te maken.

Comment

Tip:

Koop je materiaal 2dehands als je begint. Ik heb mijn materiaal nieuw in het begin aangekocht omdat ik er niet veel vanaf kende en niet in het zak wou gezet worden. Maar nu ik al even bezig ben had ik beter het geld uitgespaart en dat geinvesteerd in beter glas.

Mijn tip is koop een 2dehandse canon 550D, deze kan je wel voor een prijsje op de kop tikken..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zerocool22 Bekijk bericht
          Mijn tip is koop een 2dehandse canon 550D, deze kan je wel voor een prijsje op de kop tikken..
          Weet niet echt welk voordeel dit zou geven voor de TS (denk niet dat deze zal investeren in glas van 1000+ euro, maar zal wel wat high-iso kunnen gebruiken, wat zeer handig is in de D7000)

Comment

Working...
          X