Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3200 vs D5200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D3200 vs D5200

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
    Is de D300 beter dan de D7000 wat AF betreft? En wat met de 12 mln pixels tov de 16 en de iso prestaties. Heb nooit een D300 kunnen testen vandaar.
    Ik weet niet precies welke verschillen er precies zijn tussen de D300 en de D300s, maar de AF van de D300s (waar ik wel al mee gewerkt heb) is gewoon fenomenaal, zeker in donkere situaties merk je het verschil met de D7000. Maar op gebied van ruis is de D7000 dan weer een stuk beter, ook zeer merkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Ik weet niet precies welke verschillen er precies zijn tussen de D300 en de D300s, maar de AF van de D300s (waar ik wel al mee gewerkt heb) is gewoon fenomenaal, zeker in donkere situaties merk je het verschil met de D7000. Maar op gebied van ruis is de D7000 dan weer een stuk beter, ook zeer merkbaar.
      Thanks voor het advies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Idd, maar denk niet dat topicstarter s'nachts aan de nurburgring foto's gaat nemen
        BTW, ISO 1600 is toch ook nog zeer goed op de D300S hoor.
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Working...
        X