Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D600
Collapse
X
-
-
Re: Nikon D600
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichthier een paar: klik
laatste tijd door omstandigheden niet veel tijd gehad, maar da komt er wel550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Comment
-
En de Lightroom update die vandaag uitgekomen is ondersteunt de D600!
Comment
-
-
Nee, en zoals ik terug kan vinden op het net zijn er geen cameraprofielen of lensprofielen beschikbaar.
Maar nu kan je tenminste toch al aan de slag met de D600... Helaas kan het nu wel heel lang duren voor de definitieve ondersteuning er komt(3 maanden...)
Comment
-
-
Hier werkt ie perfect! Er zitten zelfs lens-profielen bij zo te zien
Comment
-
Ik ben al zeer blij dat ik nu aan de slag kan met mijn files in LR. Zat de D600 niet bij deze update had dat nog enkele maanden kunnen duren...
Comment
-
wat is het verschil in LR tussen tijdelijke en definitieve ? Bvb is er een feature die nu niet te gebruiken is ?
Of gaat er kleurverschil zijn ?Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900
Comment
-
-
das niet echt duidelijk.
thetering zal al niet gaan!
staat iets in de aard van; 't is een voorlopige oplossing, de volgende versie kan mogelijk kleine afwijkingen geven. (welke, ...? kan evengoed niks zijn)
de tekst: Please note that the support for Nikon D600 is preliminary and there is a minor risk that the appearance of your images may change when the final support for Nikon D600 is available in an upcoming release.nikon stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk berichtwat is het verschil in LR tussen tijdelijke en definitieve ? Bvb is er een feature die nu niet te gebruiken is ?
Of gaat er kleurverschil zijn ?
Met een beetje geluk is er een vergelijkbaar profiel wat je dan kan gebruiken...
Comment
Comment