Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nikon D600

    Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    owja de wissel van in en uitzoomen drijft me soms tot waanzin!!!!!!
    Hoezo???
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

    Comment


    • Re: Nikon D600

      zitten net omgekeerd als bij D90!!
      echt als je dat gewoon bent dat de + onderaan zit.
      Bij d600 zit daar de -

      getting the madness ...
      nikon stuff

      Comment


      • Re: Nikon D600

        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        hier een paar: klik
        laatste tijd door omstandigheden niet veel tijd gehad, maar da komt er wel
        PS: de facebook link op je "About" pagina klopt niet. Er moet nog een dubbele punt ( : ) achter "http" staan.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

        Comment


        • Re: Nikon D600

          En de Lightroom update die vandaag uitgekomen is ondersteunt de D600!
          www.benbammens.be

          Comment


          • Re: Nikon D600

            Deze is wel nog niet definitief.

            Comment


            • Re: Nikon D600

              Nee, en zoals ik terug kan vinden op het net zijn er geen cameraprofielen of lensprofielen beschikbaar.

              Maar nu kan je tenminste toch al aan de slag met de D600... Helaas kan het nu wel heel lang duren voor de definitieve ondersteuning er komt (3 maanden...)
              www.benbammens.be

              Comment


              • Re: Nikon D600

                al getest?? mijn nefs gaan niet open!
                en inderdaad is voorlopig een definitieve versie volgd en omzetting kan verschillen tussen de huidige versie en de uiteindelijke!
                dus effe wachten dan maar
                nikon stuff

                Comment


                • Re: Nikon D600

                  Hier werkt ie perfect! Er zitten zelfs lens-profielen bij zo te zien
                  www.benbammens.be

                  Comment


                  • Re: Nikon D600

                    sommige wel, andere niet. raar
                    nikon stuff

                    Comment


                    • Re: Nikon D600

                      Ik ben al zeer blij dat ik nu aan de slag kan met mijn files in LR. Zat de D600 niet bij deze update had dat nog enkele maanden kunnen duren...
                      www.benbammens.be

                      Comment


                      • Re: Nikon D600

                        wat is het verschil in LR tussen tijdelijke en definitieve ? Bvb is er een feature die nu niet te gebruiken is ?
                        Of gaat er kleurverschil zijn ?
                        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                        Comment


                        • Re: Nikon D600

                          das niet echt duidelijk.
                          thetering zal al niet gaan!

                          staat iets in de aard van; 't is een voorlopige oplossing, de volgende versie kan mogelijk kleine afwijkingen geven. (welke, ...? kan evengoed niks zijn)

                          de tekst: Please note that the support for Nikon D600 is preliminary and there is a minor risk that the appearance of your images may change when the final support for Nikon D600 is available in an upcoming release.
                          nikon stuff

                          Comment


                          • Re: Nikon D600

                            Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                            wat is het verschil in LR tussen tijdelijke en definitieve ? Bvb is er een feature die nu niet te gebruiken is ?
                            Of gaat er kleurverschil zijn ?
                            Dat er kleurverschil gaat zijn staat zo goed als vast. Dit profiel is maar een beta profiel dus wanneer er straks allemaal echte profielen beschikbaar zijn zal dit er niet meer tussen staan. Dat zal dan automatisch omgezet worden naar één van de bestaande profielen vermoed ik??
                            Met een beetje geluk is er een vergelijkbaar profiel wat je dan kan gebruiken...
                            www.benbammens.be

                            Comment


                            • Re: Nikon D600

                              Uitgebreide videoreview van de D600.

                              *KLIK*
                              550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                              Comment


                              • Re: Nikon D600

                                hier vergelijk tussen 6D en D600 en 5DmkIII op DXO mark

                                klik
                                nikon stuff

                                Comment

                                Working...
                                X