Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony A99
Collapse
X
-
-
Re: Sony A99
Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk berichtDoor de vaste spiegelconstructie en de halve stop licht die men hierdoor verliest zal de score van de A99 wel iets lager uitvallen.
Stel u voor...met SLT-spiegel een betere overall-score dan de 5D MKIII...
Ik probeer in iets absolutere termen naar camera's te kijken, als de A99 met spiegel "beter" is (wat sensor betreft) dan de A900 zonder spiegel, dan kan ik daar perfect mee leven...
Mocht ik morgen terug een OVF vs EVF camera kiezen, dan kies ik resoluut terug voor EVF. (nu ik EVF gewoon ben (EVF ingesteld op portretmode met contrast op -3 voor minder diepe zwarts), dat wennen heeft niet lang geduurd...) Mocht ik morgen moeten kiezen tussen een EVF-camera met of zonder SLT, dan kies ik uiteraard zonder SLT als de AF even goed is! SLT zit een groot stuk tussen de oren, in het begin ook wel beetje bij mij (dan spreek ik over dilemma tussen A55 en A580), wetende dat het met dezelfde sensor nog net ietsje beter kan zonder spiegel...maar je (allez ik toch ) vergeet dat eigenlijk echt heel snel!
Maar ik vind de EVF van de A77 wel een soort minimum om altijd EVF te verkiezen boven OVF, dat geldt niet voor een A57 bv (wel in zijn klasse)... maar dat is heel persoonlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk berichtDoor de vaste spiegelconstructie en de halve stop licht die men hierdoor verliest zal de score van de A99 wel iets lager uitvallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtmaar de a99 heeft en vrij gesofisticeerd low-pass filter, maakt ook veel goed.
Ben nog benieuwder wat Sony gaat doen met hun 36MP sensor...blijkbaar wilden ze die nu niet integreren in de A99 omdat ze de 36MP sensor geen 60p kunnen geven...iets waar Sony de laatste modellen wel telkens werk van heeft gemaakt en wil pushen! 60p is een van hun handelsmerken aan het worden, en dat ging niet met de 36MP sensor.
Het is mijn persoonlijke mening, maar het feit dat ze de 36MP sensor uitstellen, doet mij geloven dat ze een gereviseerde sensor in de A9X willen steken dat op z'n minst 60p kan...Spannend!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtnikon en canon hebben een light versie in hun FF aanbod, sony had dat fit vroeger als enige met de a850, zou er een a88 of zoiets komen met bvb minder gesofisticeerde video mogelijkheden
Het hogere model komt vrij zeker, het lagere model...geen flauw idee!
Comment
-
waar ik het meest over te spreken ben is de clean hdmi out en de xlr module die je erbij kan kopen.
We zullen zien of het wel is zoals ik hoop dat het is. Het wordt wel een ellende als je allerlei lenzen moet verkopen en nieuwe vooralsnog vaak mindere lenzen moet kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aras Bekijk berichtHet wordt wel een ellende als je allerlei lenzen moet verkopen en nieuwe vooralsnog vaak mindere lenzen moet kopen"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
SvenSony A58 met glas, Fuji X-E1
Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte
Comment
-
voorbeeld foto's A99 (jpeg's productie model )nu ook op dpreview.
beeldkwaliteit is wel van een totaal ander niveau dan canon 5dmkiii, wel opmerken dat veel van de beelden gemaakt zijn met een van de beste objectieven op de markt. Verschil tussen de 135mm f1,8 en de 24-70 is ook wel zichtbaar.
Comment
Comment