Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A99

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony A99

    Een eerste (soort van) review, de videocapaciteiten van deze camera komen in elk geval goed uit de verf in dit filmpje:

    Pictures: http://www.videoacademy.ch/2012/09/12/sony-alpha-99-first-look-review/ Vor wenigen Wochen hat mich Sony angefragt, ob ich die neue Sony Alpha 99 testen…


    De zeer handige "quick Navi" wordt ook terug gebruikt in de a99.
    Persoonlijk vind ik dit een zeer groot pluspunt. De quick navi is echt een genot om mee te werken en ik vond het dan ook ontzettend jammer dat ze dit in o.a. de a77 hadden veranderd.
    Last edited by Dekeuj; 12 september 2012, 08:24.

    Comment


    • #17
      Re: Sony A99

      Levering 28 oktober / 02 november Nog effe voortdoen met de ouwe dus.
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

      Comment


      • #18
        Re: Sony A99

        Die is toch nog niet versleten hoop ik
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #19
          Re: Sony A99

          Voor de liefhebbers: hou jullie mailbox maar in de gaten...

          Ik ontving net dit :

          In de fotografiewereld is vol verwachting uitgekeken naar de opvolger van de veelgeprezen 900. Vandaag is deze officieel aangekondigd: de nieuwe camera.

          U heeft nu de kans om een van de eersten te zijn die deze revolutionaire camera met eigen ogen kan zien en uitproberen. We nodigen u dan ook graag uit om mee te dingen naar een plaats bij onze exclusieve sneak preview avond op dinsdag 18 september te Zaventem.

          Tijdens deze avond krijgt u heerlijke snacks, een presentatie over de camera, en natuurlijk ook de kans om de camera (en de bijbehorende lenzen en accessoires) zelf uit te proberen. Het programma is als volgt:

          · 18:30 Ontvangst (verzorgd met catering), u kunt zich melden bij de receptie
          · 19:00 Presentatie
          · 19:45 Vragenronde
          · 20:00 Touch & try met de nieuwe camera
          · 21:00 Einde avond

          Wilt u er ook bij zijn? Het enige wat u hoeft te doen is u inschrijven via onderstaande knop. Er zijn slechts 25 plaatsen te vergeven voor deze exclusieve avond, dus wees er snel bij! Wie weet bent u dan een van de gelukkige winnaars.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #20
            Re: Sony A99

            Ik heb daarnet hetzelfde ontvangen.

            Slechts 25 plaatsen???
            Ik denk dat het voor de rappe zal zijn.

            Spijtig dat het op een dinsdag is en dat Zaventem wel een eindje rijden is voor mij anders was ik er graag bij geweest.

            Comment


            • #21
              Re: Sony A99

              Ben erg tevreden met alles wat Sony lanceerde!

              Gemiste kans om de ingebouwde flits inderdaad weg te laten...de Zeiss 50mm 1.4 SSM voor in de lente is ook erg leuk nieuw!
              De nex 6 is goedkoper en beter dan verwacht, kan wel eens dé mirrorless camera worden...

              Hopelijk mag ik er dinsdag ook bij zijn (Maar ik vrees ervoor...normaal staat mijn mailbox de hele dag open, maar vandaag uitzonderlijk niet wellicht te laat!)

              Wat mij wel teleurstelt (en dat gebeurt zelden omdat ik goed kan relativeren) is de verdeling van de AF-punten...allemaal verzameld in het centrum (dat heb je als je de AF module van de 77 neemt (of gelijkaardig) en die voor FF gebruikt...)...Nikon en Canon mensen hebben dezelfde kritiek op hun FF modellen...Sony had dit toch mogen zien en iets aan doen?
              Last edited by Portmixus; 12 september 2012, 15:17.

              Comment


              • #22
                Re: Sony A99

                Eerste foto's vd A99 op hoge ISO zijn te bekijken. Als je het mij vraagt zijn die erg vergelijkbaar met de Canon 5DMarkIII.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #23
                  Re: Sony A99

                  Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                  Eerste foto's vd A99 op hoge ISO zijn te bekijken. Als je het mij vraagt zijn die erg vergelijkbaar met de Canon 5DMarkIII.
                  Heb je misschien ook een link naar die foto's? Want die zou ik echt wel heel graag eens zien.
                  Een paar foto's zeggen immers soms meer dan duizend specs .

                  Comment


                  • #24
                    Re: Sony A99

                    Here you go
                    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                    Mijn bird foto's en urbex foto's

                    Comment


                    • #25
                      Re: Sony A99

                      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                      zit nog in preproductie phase, mogen in principe niet gepost worden, maar zal per slot van rekening wat ISO gedrag betreft niet zo heel veel verschillen van de 5dmkiii.
                      maar wat kleur en contrast betreft, zeg maar totale beeldkwaliteit betreft is er wel verschil
                      kun je hier zien http://www.sony.jp/ichigan/introduct...oto/index.html
                      Last edited by puerte; 12 september 2012, 16:33.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Sony A99

                        Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                        Ontzettend bedankt .

                        OK, de foto's zijn verkleind naar 10 Mp, dus ietsje moeilijker om te beoordelen. Maar mij lijkt het bij deze camera op het vlak van ruis in elk geval dik in orde te zijn.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Sony A99

                          heel wat info in volgende video
                          For more info visit:http://bit.ly/RQVMarIntroducing the α99, the successor to Sony's flagship α900 DSLR.The α99 features a brand new 24.3 MP full-frame image...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Sony A99

                            Een vergelijking met de 5DMarkIII en D800, allemaal JPEG en 100% crop
                            (crop vd A99 is anders omdat het een ander testobject was)

                            ISO1600:
                            5DMarkIII
                            D800
                            A99

                            ISO6400:
                            5DMarkIII
                            D800
                            A99
                            Last edited by alex606; 12 september 2012, 19:33.
                            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                            Mijn bird foto's en urbex foto's

                            Comment


                            • #29
                              Re: Sony A99

                              De A900 heeft zowat alles wat ik zou willen - drie batterijen tegelijk met de grip, twee geheugenkaarten, AF-range knop,...

                              Maar wil ik op full-frame overstappen ? Nee. Wil ik daarvoor nog eens 1500 euro extra opleggen (ik betaalde 1200 voor m'n A77) ? Nee.

                              Maar 't lijkt me wel een bijzonder fijne camera...Ik zie toch een aantal mooie verbeteringen vergeleken met de A77 die nu een jaartje uit is .
                              Last edited by JorisVdB; 13 september 2012, 16:25.
                              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Sony A99

                                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                De a99 heeft zowat alles wat ik zou willen - drie batterij tegelijk met de grip, twee geheugenkaarten, AF-range knop,...

                                Maar wil ik op full-frame overstappen ? Nee. Wil ik daarvoor nog eens 1500 euro extra opleggen (ik betaalde 1200 voor m'n A77) ? Nee.

                                Maar 't lijkt me wel een bijzonder fijne camera...Ik zie toch een aantal mooie verbeteringen vergeleken met de A77 die nu een jaartje uit is .
                                Ik volg je volledig. Mochten ze dit al dit moois in een crop-camera op de markt brengen dan kocht ik hem direct.
                                Last edited by Dekeuj; 13 september 2012, 21:11.

                                Comment

                                Working...
                                X