Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS M

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS M

Ik wou gewoon even vermelden dat er dit weekend een EOS M promotie is bij fotokonijnenberg.

Canon EOS M Zwart + 18-55mm + Speedlite 90EX voor 499 euro...
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Ik heb de Canon ook overwogen. Maar de hierboven aangehaalde argumenten
      kloppen. Te duur. Te groot. Niet groot genoeg (voor grotere lenzen), dus maar
      naar de concurrentie gestapt. Met de Nikon 1 hebben die een prima klein toestel
      op de markt gezet. Ik gebruik dit samen met een 18,5 1.8 omgerekend dus zo'n
      50 mm ongeveer. Daarnaast heb ik ook nog een 10 mm. Ondanks alle kritiek
      vind ik het een goede zet van Nikon.

Comment

Ik ben zelf ook geen fan van de EOS M omwille van de, naar verluidt, erg trage autofocus, maar er zijn mensen die dit toestel willen kopen en ik heb de promotie vermeld zodat deze mensen geld kunnen besparen. Mis je je 50D trouwens nog niet?
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
          Mis je je 50D trouwens nog niet?
          Niet zoveel als dat ik mijn vrouw mis. En ouder worden is sowieso afgeven.
          Beetje per beetje achter je laten... ach, ik red het wel, ook zonder de 50D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Niet zoveel als dat ik mijn vrouw mis. En ouder worden is sowieso afgeven.
            Beetje per beetje achter je laten... ach, ik red het wel, ook zonder de 50D.
            Respect Man !
            Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

Working...
            X