Ik heb een 7 d camera. Nu was ik gisterenavond binnen in huis wat aan het experimenteren. Als ik een foto nam kreeg ik op schermpje dat de lampen die dus ook op de foto staan op het schermpje wit en dan weer zwart en dan weer wit enzv. knipperde. Komt dit misschien door een verkeerde instelling of is het schermpje kapot.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
7d schermpje knippert van wit naar zwart
Collapse
X
-
-
Re: 7d schermpje knippert van wit naar zwart
zou het kunnen dat je soms van kijkhoek veranderde, dan krijg je dat verschijnsel dat zich niet op je schermpje maar in je hoofd afspeelt.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-
Wil zeggen dat die stukken overbelicht zijn. Als dit stoort kun je dit afzetten, maar ik vind het wel een nuttige indicatie. Pag 167 in nieuwe manual.Last edited by philippeDeli; 15 februari 2013, 17:49.Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk berichtnu moet ik toch wel even moeite doen om niet in de lach te schieten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk berichten is het gelukt?Design is destiny in my hands, fate in your eyes.
Comment
-
In de manual van een toestel zit veel interessante info.
Heb die van de 7D tweemaal grondig doorgelezen: eenmaal gewoon en een tweede keer met mijn toestel bij de hand. Daarna afgedrukt op a4 grootte en zelfs nu blader ik er nog regelmatig door en ontdek zaken die ik ooit over het hoofd gezien heb.Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven
Comment
-
ik heb een hekel aan manuals lezen :-)Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
Comment