Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opslaan RAW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Sonyke

En Nikon view dan Danny, is ook een hoogstaande viewer ? Daarmee kan ook een diashow met een hoop overgangen. Nikon view, remote en capture ik denk niet dat je meer nodig hebt.
    Klopt ook Willy.Had ik weer niet aan gedacht.Ik was de Fons z'n instrumentarium aan het bekijken.Zelf gebruik ik tot grote teveredenheid ook Nikon vieuw om via deze de foto's die ik wil bewerken naar Nikon capture te gaan.En meer gebruik ik inderdaad niet buiten soms ne keer PS als ik mijn foto's zwaar wil trukeren (wat in 99 percent van de gevallen zo is )
    Danny's Photosite

Comment

Meer heb je inderdaad niet nodig. De standaard soft kan het meeste ook.

Maar je kan gratis BB 30 dagen testen. Gewoon effe doen en eens een webpagina maken, als je foto's bekijkt eens op CTRL+Q drukken en het verschil bekijken. Dan kan je nog altijd zien of het iets voor jou is of niet. Niets te verliezen.

Comment

Originally posted by Kevlar

Maar je kan gratis BB 30 dagen testen. Gewoon effe doen en eens een webpagina maken, als je foto's bekijkt eens op CTRL+Q drukken en het verschil bekijken. Dan kan je nog altijd zien of het iets voor jou is of niet. Niets te verliezen.
        Eer ik door heb hoe je een webpagina moet maken,staan die van BB hier al aan m'n deur met nen deurwaarder om de betaling op te eisen vrees ik En doe geen moeite om me dat uit te leggen want ik heb maar een kleine week Paasvakantie meer om er aanuit te kunnen dus dat lukt me nooit
        Danny's Photosite

Comment

Originally posted by roadrunner

Eer ik door heb hoe je een webpagina moet maken,staan die van BB hier al aan m'n deur met nen deurwaarder om de betaling op te eisen vrees ik En doe geen moeite om me dat uit te leggen want ik heb maar een kleine week Paasvakantie meer om er aanuit te kunnen dus dat lukt me nooit
          Tja RR ik ben zeker dat ik erin slaag op 10 min je uit te leggen hoe een webpagina te maken met BB Maar alvorens je die op het Web krijgt tja...... dan is je vakantie over vrees ik

Comment

Tja RR ik ben zeker dat ik erin slaag op 10 min je uit te leggen hoe een webpagina te maken met BB Maar alvorens je die op het Web krijgt tja...... dan is je vakantie over vrees ik
            Momenteel geen tijd.Ben een internetles aan 't maken over Loch Ness om te gebruiken in les Engels en 't schiet verdorie maar niet op (zal wel als ge meer op BD zit te koekeloeren dan op de Loch Ness site )
            Danny's Photosite

Comment

Working...
            X