Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nieuwe eos M
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: nieuwe eos M
Heb ook wat zitten te meten op de (echte) foto van het toestel zonder lens:
-1.6 crop sensor
-full-size EF bajonet ... dus alleen een tussenring met contacten nodig voor EF en EF-S lenzen
Comment
-
als deze gegevens kloppen en hij is betaalbaar en ze leveren een degelijk betaalbaar onderwaterhuis zou mijn olympus voor onderwater wel eens vervangen kunnen worden.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
benieuwd maar idd, zou praktisch kunnen worden met een tussenring indien dan ook alles ondersteund blijft
wel mis ik een ding, en dat is een viewfinder om door te kijkenWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk berichtbenieuwd maar idd, zou praktisch kunnen worden met een tussenring indien dan ook alles ondersteund blijft
wel mis ik een ding, en dat is een viewfinder om door te kijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk berichteen viewfinder is toch altijd om door te kijken?
al de hele dag.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk berichteen viewfinder is toch altijd om door te kijken?
ik niet hoor, en een scherm kan ik moeilijk doorkijken zenne, mss da gij natuurlijk meer kunt als ikWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk berichtbenieuwd maar idd, zou praktisch kunnen worden met een tussenring indien dan ook alles ondersteund blijft
wel mis ik een ding, en dat is een viewfinder om door te kijken
Mijns inziens een beetje hetzelfde idee als met de Nex, een camera kleiner dan een pak sigaretten maar wel met veel te grote toeters er aan vast. 't Blijft toch een trade-off, compactheid vs grotere sensor en daarmee ook grotere lenzen....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtPrecies mijn idee... In dat opzicht lijkt de Fujifilm xpro-1 mij toch echt een mooier apparaat. Alleen de kostprijs van dat ding is mij helaas wat al te gek voor erbij. Als ik op deze Canon M al dan niet met een adapterring mijn Canon primes kan gebruiken zou dit al een groot voordeel zijn. Hoewel ik mijn huidige primes eigenlijk nog wel erg groot vind voor zo'n kleine camera.
Mijns inziens een beetje hetzelfde idee als met de Nex, een camera kleiner dan een pak sigaretten maar wel met veel te grote toeters er aan vast. 't Blijft toch een trade-off, compactheid vs grotere sensor en daarmee ook grotere lenzen....
Geen flitser... geen EVF... Grip 0,0....geen draaiwieltjes.
Misschien wel een antwoord op de GF reeks van Pana, maar niet tegenover een Nex 7... die laatste is voor mij nog altijd de meest complete veelzijdige Mirrorless op de markt.
Toch eigenlijk teleurgesteld.Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L
Comment
-
Ik denk niet dat ik hem ga kopen. Vraag is of alle lenzen (EF en EF-s) wel bruikbaar zijn, zelfs met tussenstuk.
En n 70-200 op zo'n toestel is geen zicht.
De dslr heeft nog niet afgedaan voor mij. En zoveel groter is n 500D nu ook weer niet.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtIk denk niet dat ik hem ga kopen....
DSLR gebruiker, maar meer op de compact en point and shoot fotografen.
Dat die de overstap maakt, vanwege de betere kwaliteit, het verwisselbare
lensje, de grootte en prijs ten opzichte van een DSLR, enzovoort.
Comment
Comment