Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe eos M

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuwe eos M

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
    ik durf P bijna niet verbeteren ... maar ga dit toch doen ... niet allemaal Sony designs ... nu ben en blijf ik hier weg ...
    Als het geen Sony design is het geen Sony sensor, wat maakt het uit waar iets gemaakt wordt het is het ontwerp wat telt.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Waarom wil iedereen nu perse die viewfinder? Als je een DSLR gewoon bent, oké maar voor die 95% vd andere gebruikers waar deze camera voor bedoeld is maakt dat geen zak uit, die weten allicht niet eens waar het voor dient. ER komt sowieso nog wel een model MET viewfinder aan +- 1000euro, in het marktsegment vd NEX7 en de OM-D.
      Persoonlijk: Micro 4/3 all the way! <3 deze EOS M lijkt me helemaal niet zo handig als mijn GF1 of de GX1 van panasonic

Comment

Eén reden is voor mij al genoeg om een viewfinder te willen nl. stabiliteit. Toen ik vroeger foto's nam met mijn bridge via het LCD schermpje, bevond ik mij in een veel onstabielere houding dan nu met mijn DSLR en viewfinder.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

als k hem zou aanschaffen zou het met onderwaterhuis moeten zijn en zou het zijn om in RAW te werken. Een viewfinder is niet noodzakelijk ow omdat daar het schermpje veel beter werkt.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ik denk dat dit soort toestellen vooral bedoeld is voor de (vrouwelijke) partner van iemand met n dslr met n heel arsenaal aan lenzen.

Een trendy toestelletje in verschillende kleuren.

Het prijsverschil met n instapdslr is niet echt groot.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

En n 70-200 op zo'n toestel is geen zicht.
              Een 800 mm op een 1D is dat ook niet.
              Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                als k hem zou aanschaffen zou het met onderwaterhuis moeten zijn en zou het zijn om in RAW te werken. Een viewfinder is niet noodzakelijk ow omdat daar het schermpje veel beter werkt.
                Het idee is ok... maar welk onderwaterhuis ? Ik bedoel dus .... voor welke combinatie EOS-M + objectief ?
                Voor de Canon G1X zijn er beschikbaar ...daar is dan ook rekening gehouden met in-en-uitschuif van het objectief.
                Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Working...
                X