Re: Nikon D4.... Overkill?
Tja, we zullen wel zien zeker of je lijstje uitkomt? Persoonlijk ben ik er quasi zeker van dat de D600, als hij al uitkomt, zeker geen 1080p met50/60 fps zal krijgen.... Dan zou deze meer fps hebben dan de pas geïntroduceerde topmodellen D4 en D800(E). Dromen mag, maar blijf een beetje realistisch
Voor de rest is het bedoeld als een entry level fullframe volgens de geruchten. De prestaties zullen dus minder zijn de andere FF's tot nu toe.
Ivm alle toestellen van rond de 1000 hoger zijn sealed, jij weet ook (neem ik aan) dat er verschillende graden van sealing is. Ik ben persoonlijk een Canon eigenaar, dus ik weet meer hoe het daar zit, een 7D is zogezegd ook sealed, maar een 1DX is beter sealed. Dat zal bij Nikon ook het geval zijn, neem ik aan? De reden dat ik de D3s aanraad, is de fantastische hoge iso prestaties icm de uitstekende bouwkwaliteit. Van die schrikverhalen ivm water en een bepaald toestel, ik ben zeker dat als je wat zoekt, je dat van ieder toestel wel vindt. Is dat veel meer bij de D3s?
Oorspronkelijk geplaatst door puerte
Bekijk bericht
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Ivm alle toestellen van rond de 1000 hoger zijn sealed, jij weet ook (neem ik aan) dat er verschillende graden van sealing is. Ik ben persoonlijk een Canon eigenaar, dus ik weet meer hoe het daar zit, een 7D is zogezegd ook sealed, maar een 1DX is beter sealed. Dat zal bij Nikon ook het geval zijn, neem ik aan? De reden dat ik de D3s aanraad, is de fantastische hoge iso prestaties icm de uitstekende bouwkwaliteit. Van die schrikverhalen ivm water en een bepaald toestel, ik ben zeker dat als je wat zoekt, je dat van ieder toestel wel vindt. Is dat veel meer bij de D3s?
Comment