Ik ben sinds 2jaar in het bezit van een eos 450d, het enige minpunt dat ik ondervind is dat het flink lastig is om scherpe fotos te trekken bij avond en bv in een musea waar geen flits toegelaten is. Ik was ook al even aan het kijken naar lenzen met een vast brandpunt en zeer laag diafragma maar geraak hier niet echt wijs uit(welke lens is goed welke totaal niet?). Kunnen jullie mij hier eventueel meer info over geven? Ik zou de lens gebruiken tijdens reizen, het vaste brandpunt, zeer laag diafragma en breedhoek lijken me leuk om een citytrip NY mee te doen.
Echter was ik deze ochtend in een foto speciaal zaak en hij vertelde me dat ik beter zou overstappen naar de canon eos 600d, vermits ik ook een zoomlens heb van canon, omdat ik enkel met een nieuwe lens het gevraagde resultaat niet zou halen. Wat denken jullie?
Kunnen jullie eventueel wat tips en prijsklasses geven?
thx!
Echter was ik deze ochtend in een foto speciaal zaak en hij vertelde me dat ik beter zou overstappen naar de canon eos 600d, vermits ik ook een zoomlens heb van canon, omdat ik enkel met een nieuwe lens het gevraagde resultaat niet zou halen. Wat denken jullie?
Kunnen jullie eventueel wat tips en prijsklasses geven?
thx!
Comment