Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WOW ! Sony DSC-RX100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: WOW ! Sony DSC-RX100

Kem er ook ene gekocht...
    Had die prijs van Konijn afgeprint en meegenomen naar Fnac omdat die "zogezegd" prijs garantie geven....
    Eerst ging het niet want Konijn was een webwinkel en dan was de conditie weer dat het in voorraad moest zijn en blablablabla altijd nen hoop gezever en veel tijdverlies om te proberen om maar niets van de prijs te moeten doen....
    ...uiteindelijk nadat ze een kwartier hebben zitten liegen hebben ze er toch 50€ afgedaan...wss uit schaamte

Comment

Klopt het dat er geen cd bijzit met software?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
        Klopt het dat er geen cd bijzit met software?
        Ik heb nog twee sony kameras en met CD.
        Hebt ge niet teveel gedinges(of hoe je dit ook moet neerpennen)
        gr, eb

Comment

Kem er ook ene gekocht...
          Had die prijs van Konijn afgeprint en meegenomen naar Fnac omdat die "zogezegd" prijs garantie geven....
          Eerst ging het niet want Konijn was een webwinkel en dan was de conditie weer dat het in voorraad moest zijn en blablablabla altijd nen hoop gezever en veel tijdverlies om te proberen om maar niets van de prijs te moeten doen....
          ...uiteindelijk nadat ze een kwartier hebben zitten liegen hebben ze er toch 50€ afgedaan...wss uit schaamte
          Heb je dat toch mooi bespaard. Ik heb besteld via de site van konijn, bij een eventuele prijsstijging hoef ik niet meer te betalen en bij een prijsdaling wordt het wel doorgerekend.
          Nu nog wachten wanneer die in voorraad is.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

http://www.dpreview.com/reviews/sony...hot-dsc-rx100/
            http://users.telenet.be/patric/

Comment

Ik heb het een paar dagen uitgetest ondertussen en het is idd. een zeer leuk toestel met hele goede beeldkwaliteit (zeker bij lage iso).
              Het is geen dslr-vervanger maar uitstekend als 2de camera om altijd bij te hebben.... (focus dichtbij/macro vind ik wel minder..)

Comment

Ik heb het een paar dagen uitgetest ondertussen en het is idd. een zeer leuk toestel met hele goede beeldkwaliteit (zeker bij lage iso).
                Het is geen dslr-vervanger maar uitstekend als 2de camera om altijd bij te hebben.... (focus dichtbij/macro vind ik wel minder..)
                Hoe heb je geprobeerd dichtbij scherp te stellen? De RX 100 stelt dichterbij scherp op zijn breedhoekzijde zoals vele compactcamera's...(beetje contra-intuïtief)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                  Hoe heb je geprobeerd dichtbij scherp te stellen? De RX 100 stelt dichterbij scherp op zijn breedhoekzijde zoals vele compactcamera's...(beetje contra-intuïtief)
                  Breedhoek lukt het inderdaad wel...( wel moeilijk om te focussen op wat je wil ; wss user-error )
                  Vanaf dat je zoomt lukt focussen niet meer van dichtbij, maar aangezien uw uitleg zal dit dan wel normaal zijn...

Comment

Working...
                  X