Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop compact camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aankoop compact camera

Ik heb de LX5 naast mijn D90 en ik kan je zeggen dat de foto's top zijn ik ben van deze compact super tevreden

grtz

Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Zo wat een mooie foto's Templar, plaatjes zijn het!

Afmetingen maken me niet zoveel uit, maar ik wilde een compact vanwege het feit dat die in mijn optiek wat goedkoper zijn. De Sony Nex is toch wel prijzig, iets erbij en je hebt een spiegelreflex. Panasonic, Canon s100 of de Fuji zijn misschien toch een goede optie. Ik heb nog een paar weken voor ik op vakantie ga.

Mijn dank aan allen.

Groet,
      Ruben

Comment

Ik snap het niet goed, je wil 500 euro uitgeven, je hebt een canon lens, en de enige reden dat het geen dslr mag zijn is de prijs?

Wat is er mis met http://tweakers.net/pricewatch/27722...eos-1100d.html ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rubenlucas Bekijk bericht
          Zo wat een mooie foto's Templar, plaatjes zijn het!

Afmetingen maken me niet zoveel uit, maar ik wilde een compact vanwege het feit dat die in mijn optiek wat goedkoper zijn. De Sony Nex is toch wel prijzig, iets erbij en je hebt een spiegelreflex. Panasonic, Canon s100 of de Fuji zijn misschien toch een goede optie. Ik heb nog een paar weken voor ik op vakantie ga.

Mijn dank aan allen.

Groet,
          Ruben
          vergis u maar niet...Een Nex is even goed dan een DSLR (APS) en duur ? integendeel zelfs goedkoop !
          Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Working...
          X