Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 7d

hallo allemaal

ik heb vernomen dat camera-express een nieuwe winkel gaat openen in antwerpen
    daar kost deze camera alleen de body 1189€
    bij konijnenberg 1299€ en bij studio 73 kost deze zelfde 1499€
    nu is mijn vraag zou het te vertrouwen zijn om bij camera express deze te kopen
    want gewoonlijk als het beterkoop is ligt het ergens aan hé
    of toch maar die 110€ meer betalen en bij konijnenberg gaan waar we altijd gaan
    zijn er ook mensen die misschien goede ervaringen hebben met camera express

Re: 7d

Ik veronderstel dat je deze bedoelt :

Die mensen zijn absoluut te vertrouwen. Heel goede ervaring mee, ook qua service/garantie achteraf.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

ja dat is deze

Comment

Zit gewoonlijk wat prijzen betreft in de buurt van digitalstreet.nl en cameranu.nl (ook beide OK trouwens).
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

is zeer betrouwbare winkel, storten zelfs zonder problemen je centen terug indien je een order opzegt.

Comment

Aan die prijs niet twijfelen, ik heb mijne bij A&C gekocht voor €1249 in januari en was toen een van de goedkoopste, nu al €100 duurder daar.
            7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

Comment

heb de stap toch gewaagd en met succes
              had de betaling donderdag voor 21.00 uur gedaan en vandaag om 14.00 uur werd de camera geleverd aan huis voor maar 5 € vervoerkosten
              zo heb ik toch alweer 200 km uitgespaard als ik hem morgen in antwerpen ging afhalen
              dus dat is een aanrader

Comment

Working...
              X