Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50d als vervanger voor canon 1000d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 50d als vervanger voor canon 1000d

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
    Mijn bescheiden mening start met upgraden van de objectieven.
    Voor crop body zou ik de 17-40 en 24-70 laten varen en kijken naar de combo 17-55 en 70-200 ;-)
    Volmondig mee eens ,mijn foto's op de 350D waren plots vele malen beter door gebruik van L-glas dat ik bij de 7D kocht.De betere lenzen kan je bij een upgrade altijd gebruiken op een nieuwe body .Wel in gedachte houden of je naar FF zou gaan , dan enkel EF glas.

Comment

Re: Canon 50d als vervanger voor canon 1000d

Oorspronkelijk geplaatst door colin beijers Bekijk bericht
      ik zou zelf graag eerst de body willen upgraden en daarna voor bijna alleen maar L glas gaan. zo dit mooi werken; 17-40, 24-70, 70-200, 300 f4 en 1.4 extender voor de 300mm. ben eventueel van plan als back-up 40d te pakken of toch door blijven gaan met 1000d en dan 50d alleen aanschaffen?

Hoi,
      ik vind dit wel een goed plan, je houd er zelf al rekening mee dat je een periode nodig hebt om te gaan investeren (voor objectieven), en je wil gaan beginnen met een toestel wat gewoon erg goed is. De 50D is een toestel wat ik zeker gekocht zou hebben als de 60D er niet was gekomen.
      Tuurlijk is het zo dat een beter toestel meer gemak gaat geven, ik heb zelf een 450D gehad, en was gewoon erg blij met het bovenste venster wat de 60D heeft en een betere processor. Maar de meeste mensen zeggen tegen jou, "koop toch eerst betere objectieven" Zit zeker een kern van waarheid in, maar een beter toestel, dat valt voor jezelf ook goed te verdedigen.
      Ik wens je veel succes.
      Groeten Paul

Comment

Working...
      X