Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijen voor 10D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Toch hou ik het op de orginele....
    Waarom gokken voor een paar euro minder in een duur toestel.
    Neem nu de Nokia gsm die regelmatig in het nieuws komen omdat ze defekt raken met een nep batterij.
    Het gaat meestal goed maar je kan net die misser hebben.
    Ik ga er vanuit dat Canon zijn eigen batterijen controleert, en je weet niet waar de nep vandaan komt.

Comment

Originally posted by Frederik
      http://www.sabahoceanic.com is the place to be

Leveringstijd van 3 dagen en ze komen vanuit Malaysië ... sterke prestaties dus, net zoals PIN. Ik heb daar begin vorig jaar 2 batterijen besteld gehad en ze werken nu nog altijd even goed. Ze zijn zelfs ietsje sterker dan de originele van Canon.
      Daar wil ik toch even iets op zeggen. Ik heb er daar ook gekocht een tijd geleden. Maaaar, ze zijn niet ietsje sterker dan de originele van Canon, ze zijn een heeeel stuk sterker want ze gaan tussen iedere oplaadbeurt veeeeeeel langer mee.

Igor
      EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
      BD0118BE

Comment

Originally posted by Outdoorinfo.nl
        Toch hou ik het op de orginele....
        Waarom gokken voor een paar euro minder in een duur toestel.
        Neem nu de Nokia gsm die regelmatig in het nieuws komen omdat ze defekt raken met een nep batterij.
        Het gaat meestal goed maar je kan net die misser hebben.
        Ik ga er vanuit dat Canon zijn eigen batterijen controleert, en je weet niet waar de nep vandaan komt.
        Hmmm. Volgens mij heb je het hier over 3 incidenten over de gehele wereld en wordt het vooral opgeblazen. De desbetreffende accu's hadden geen overspanningsbeveiliging.

Overigens is die paar Euro bij jou ongeveer 70,- per batterij........

Comment

Originally posted by Outdoorinfo.nl

Canon besteed de productie van die batterijen ook uit...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
          X