Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkel voor kopen tripod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winkel voor kopen tripod

    Ik ben op zoek naar een winkel (liefst België, maar mag ook Nederland of Duitsland zijn, als ze maar nederlands frans of engels spreken) waar ik een tripod kan uitproberen. Ik wil er een kopen maar zou er eerst enkele willen bekijken en misschien ter plaatse uitproberen voor ik een beslissing neem.
    Bedankt.
    Een fototoestel (van zwart plastiek )

  • #2
    Misschien Konijnenberg (www.koopdigitaal.nl)? Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ze hebben er blijkbaar wel wat in stock. Mijn Manfrotto komt van bij hen.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      De mijne komt van bij Nelissen Foto in Mechelen. Ze hebben er een kleine 10 modellen in display en je kan ze ter plaatse uitproberen.
      http://www.demetrius.be
      Canon EOS 10D with battery grip + the following Canon EF USM lenses: 17-40mm f4,0 L | 50mm f1,4 | 28-135mm f3,5-5,6 IS | 35-350mm f3,5-5,6 L | 100mm f2,8 Macro

      Comment


      • #4
        Bij Grobet in Hasselt staan er ook meestal een hele reeks, ik denk wel dat je die eens kunt uitproberen ter plaatse.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #5
          Originally posted by FilMar
          Bij Grobet in Hasselt staan er ook meestal een hele reeks, ik denk wel dat je die eens kunt uitproberen ter plaatse.
          Bartok zal je wel bedoelen zeker
          Daar staan er idd ook altijd een 10-tal in de toonzaal, gaande van enkele goedkopere tot serieus dure stukken.
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Media Markt heeft ze ook een paar in uitstalling staan. Kun je daar ook uitproberen.
            Groetjes, Blord

            Canon 7D en wat lenzen.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Frederik
              Originally posted by FilMar
              Bij Grobet in Hasselt staan er ook meestal een hele reeks, ik denk wel dat je die eens kunt uitproberen ter plaatse.
              Bartok zal je wel bedoelen zeker
              Daar staan er idd ook altijd een 10-tal in de toonzaal, gaande van enkele goedkopere tot serieus dure stukken.
              En Grobet in Antwerpen of Rubens op het zuid hebben er natuurlijk ook altijd een aantal staan.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Pieter G.
                Misschien Konijnenberg (www.koopdigitaal.nl)? Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ze hebben er blijkbaar wel wat in stock. Mijn Manfrotto komt van bij hen.
                Bij Konijnenberg kan je vele verschillende statieven en koppen in de winkel uitproberen. Heb na een middagje spelen in de winkel een Manfrotto laten inpakken.
                http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                Comment


                • #9
                  Studio 73 in Geel heeft er ook een heel deel staan.
                  Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt voor alle reacties
                    Een fototoestel (van zwart plastiek )

                    Comment


                    • #11
                      In Brussel bij Hotz de invoerder van manfrotto& Gitzo kan men alles zien voelen raken testen enz. En kopen ook. Huis met zeer goede naservice. Ze spreken er Nederlands en Frans (denken alleen Frans)
                      Stationstraat Elsene.

                      Comment


                      • #12
                        heb zelf ook gitzo bij Hotz gekocht : prima service en zeer vriendelijke bediening.
                        een echte aanrader

                        erwin

                        Comment


                        • #13
                          Librix, erwin

                          Dus ik kan dan daar zomaar binnenvallen als particulier ? Is het een normale winkel ? (Dat ze alleen frans denken in voor een franstalige geen probleem )
                          En hoe zijn de prijzen daar ?
                          Een fototoestel (van zwart plastiek )

                          Comment


                          • #14
                            Beste,
                            De prijzen zijn de gewone catalogusprijs. Soms doen ze actie's, Niet heel het jaar door natuurlijk. Voor Pro's met BTW-nummer doen ze ook al eens iets. Vooral de service is goed. En bijna alle fotografen handels werken met Hotz. Voordeel alles is er in de toonzaal. Je kan combinaties maken. Een ander statief met een andere kop bijvb. Ik ben eigenlijk cameraman en heb zo bijna als het ware mijn statief zelf samengesteld. Let, er zijn altijd beperkingen natuurlijk. Maar in een winkel heeft men iets in stock gehaald en gaat men je dat trachten te verkopen natuurlijk. Ze verkopen ook prof studio materiaal.
                            Ga anders eens kijken http://www.hotz.be/ zou ik zeggen.
                            Librix

                            Comment

                            Working...
                            X