Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik wil niet trollen op Iiyama want ik heb er zelf 2, maar een vriend van mij heeft onlangs ook een 22 inch van Iiyama gekocht en om een lang verhaal kort te maken. Hij zit aan het 3e vervangtoestel en deze moet hij eerst een stoot geven voor hij werkt. Echt triestig, vooral omdat het zolang duurt om een nieuwe te krijgen. Ze worden maar met mondjesmaat geleverd. Blijkbaar worden CRT,s niet meer als high-end beschouwd...
Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...
Originally posted by Drill
Ik wil niet trollen op Iiyama want ik heb er zelf 2, maar een vriend van mij heeft onlangs ook een 22 inch van Iiyama gekocht en om een lang verhaal kort te maken. Hij zit aan het 3e vervangtoestel en deze moet hij eerst een stoot geven voor hij werkt. Echt triestig, vooral omdat het zolang duurt om een nieuwe te krijgen. Ze worden maar met mondjesmaat geleverd. Blijkbaar worden CRT,s niet meer als high-end beschouwd...
Ik heb hier ook een Iiyama en dat werkt perfect. Maaaarrrrr, ik heb dat goed geaard. Heb hier door mijne vloer en mijne beton geboord en een koperenbuis in de grond gemept
Tja, het is echt een probleem aan het worden, RoadRunner.
Ik heb mijn anti-spam software ook moeten aanpassen en die draait nu overuren. Nu is het véél beter, maar het C&A forum wordt er wel bijzonder stil door
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
't Is hier precies weer plezant. Ben ff wandelen met de hond en ze zetten 't kot hier weer op stelten.
@ Drill: moet ik je eens een goei vertellen (geen leugen ):het 21 inchtoestel dat ik gebruik is eigenlijk niet van mij maar van Teleplan/Nijmegen en is een vervangingstoestel dat ze 2 jaar geleden in bruikleen gegeven hebben daar m'n Iiyama 19 inch in panne was gedonderd.
Ik kreeg dus dit 21 inchtoestel zolang de reparatie duurde,1 maand,2 maand,3 maand en niks te horen van Tleplan tot ik het beu werd,de telefoon nam en zelfs dreigde zelf naar hen toe te komen daar ik m'n scherm terug wou.Na veel gezever en getier kwam het eruit:mijn toestel was waarschijnlijk gestolen tijdens het transport.In elk geval 't was niet te vinden in hun magazijn en ze hadden last van diefstallen met een bepaalde transporteur.
Om een lang verhaal kort te maken:ik heb dit 21 inchscherm mogen houden en heb dat op papier bevestigd gekregen MAAR ik heb geen voet.Die moeten ze al twee jaar komen naleveren. Maar Teleplan zou ondertussen Iiyama (om duidelijke redenen me dunkt) niet meer onderhouden/vertegenwoordigen in Nederland.
Eigenlijk heb ik er een goede zaak aan gedaan.Gratis en voor niks van 19 inch naar 21 inch En die voet mis ik niet echt!!Alles wat ik kwijt wil of wat vastzit steek ik eronder.
Comment