Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

coolpix s30

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• coolpix s30

Mijn zoontje (wordt in mei 3) wil zijn papa graag na doen, hij deed dit tot enkele weken geleden met onze Coolpix s220 maar die heeft hij laten vallen en het lensje stond in een hoek van 45 graden en nu doet het niets meer, Ik ben nu opzoek naar iets dat de s220 kan vervangen Maar iets of wat kind-proof is en ik kwam uit bij de S30. maar ik heb nog al een slechte ervaring met digitale compactjes op AA-batterijen. De levensduur van die batterijtjes is erg kort. En we hebben zo een medion compactje gehad waar je na een tijd 's morgens batterijen in stak door de dag enkele foto's maakte en 's avonds de batterijtjes plat waren, en nu kan ik met dat toestel nog wel geteld 4 foto's maken zonder flits en nieuwe batterijtjes zijn plat; dat is dus zo goed als onbruikbaar. Loop ik dat risico met deze S30 ook? of zijn er alternatieven in de zelfde prijsklasse met een Li-ion accutje

Re: coolpix s30

ik weet niks over die coolpixen etc, maar ik heb zelf wel een pentax w90 en dat is misschien iets om naar te kijken voor jou?

deze camera is waterdicht en stof en schokbestendig, eigenlijk ideaal voor een kind om mee te spelen... ik neem die overal mee naar toe, onder water foto's zijn echt best goed en het feit dat hij overal tegenkan is ook heel fijn, die heeft al festivals, snowshoe tochten en god weet wat allemaal glansrijk doorstaan! ik geloof ook dat er nieuw model van uit is of uitkomt..

misschien niet wat je zoekt maar ik dacht, ik zeg het toch maar even
    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Mijn zoontje (wordt in mei 3) wil zijn papa graag na doen, hij deed dit tot enkele weken geleden met onze Coolpix s220 maar die heeft hij laten vallen en het lensje stond in een hoek van 45 graden en nu doet het niets meer, Ik ben nu opzoek naar iets dat de s220 kan vervangen Maar iets of wat kind-proof is en ik kwam uit bij de S30. maar ik heb nog al een slechte ervaring met digitale compactjes op AA-batterijen. De levensduur van die batterijtjes is erg kort. En we hebben zo een medion compactje gehad waar je na een tijd 's morgens batterijen in stak door de dag enkele foto's maakte en 's avonds de batterijtjes plat waren, en nu kan ik met dat toestel nog wel geteld 4 foto's maken zonder flits en nieuwe batterijtjes zijn plat; dat is dus zo goed als onbruikbaar. Loop ik dat risico met deze S30 ook? of zijn er alternatieven in de zelfde prijsklasse met een Li-ion accutje
      Nuja, als hij in mei 3 JAAR gaat worden is hij zeker rijp voor een DSLRWaar gaan we naar toe. Och ja hij zit misschien al op de UNIVERSITEIT(tja dan heb ik niks gezegd )

PS: maakt maar niet dat hij nu al jou vrouwke gaat afnemen.

Maar zo te lezen hebt jij slechte ervaringen met digitale compactjes
      gr, eb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
        Nuja, als hij in mei 3 JAAR gaat worden is hij zeker rijp voor een DSLRWaar gaan we naar toe. Och ja hij zit misschien al op de UNIVERSITEIT(tja dan heb ik niks gezegd )

PS: maakt maar niet dat hij nu al jou vrouwke gaat afnemen.

Maar zo te lezen hebt jij slechte ervaringen met digitale compactjes
        Ik zoek geen camera voor mijn zoontje en ik heb met geen woord gerept over een SLR, ik zoek een familie-compactje dat overal mee kan strand, bos, in de auto... en dat vooral schokbestendig is zodat mijn zoontje van bijna drie er OOK foto's mee kan maken. Hij maakt bewust foto's, als hij personen trekt zorgt hij er voor dat het gezicht er helemaal opstaat, en hij schiet niet zomaar in het rond. Aangezien er van speelgoedmerken zoals V-tec cameras op de markt zijn voor kinderen van die leeftijd zal hij niet de enige zijn die dat al kan maar in zo iets heb ik geen interesse.
        En mijn slechte ervaring met compactjes gaat vooral over de levensduur van AA-batterijen in een compactje. En als je dan nu ter zake wil reageren ipv te (ver)oordelen of dit nu te ver gaat.

Comment

dan zou ik echt eens naar die pentaxen kijken!
          olympus heeft ook een heel aantal schok en waterbestendige toestelletjes dacht ik!
          500px

Comment

Working...
          X