Soms denk je wel eens dat je seniel aan het worden bent, ik heb dat gevoel al een paar weekjes en hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.
Wat is namelijk het geval.
Ik heb al duizenden en duizenden foto's overgeladen op mijn pc maar plots wil mijn pc niet meer en krijg ik een venstertje met de mededeling dat mijn USB apparaat niet wordt herkend.
"Een van de op deze pc aangesloten USB-apparaten werkt niet goed.
Het is onbekend welk apparaat.Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem"
Als ik dan op dat venstertje klik kom ik geen steek verder.
Ik ben toen naar mijn broer gegaan en die kon via zijn laptop mijn foto's wel overladen maar via zijn gewone pc kreeg hij precies het zelfde venstertje.
Van de week heeft hij een gloednieuwe pc gekocht en hebben we gekeken of het probleem zich weer voor deed, en jawel , wéér wordt het USB apparaat niet herkend.
Heeft iemand van jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb een Sony DSC-S70 en heb nooit problemen gehad met het overladen.
Hartstikke bedankt alvast.
Jacqueline
Wat is namelijk het geval.
Ik heb al duizenden en duizenden foto's overgeladen op mijn pc maar plots wil mijn pc niet meer en krijg ik een venstertje met de mededeling dat mijn USB apparaat niet wordt herkend.
"Een van de op deze pc aangesloten USB-apparaten werkt niet goed.
Het is onbekend welk apparaat.Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem"
Als ik dan op dat venstertje klik kom ik geen steek verder.
Ik ben toen naar mijn broer gegaan en die kon via zijn laptop mijn foto's wel overladen maar via zijn gewone pc kreeg hij precies het zelfde venstertje.
Van de week heeft hij een gloednieuwe pc gekocht en hebben we gekeken of het probleem zich weer voor deed, en jawel , wéér wordt het USB apparaat niet herkend.
Heeft iemand van jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb een Sony DSC-S70 en heb nooit problemen gehad met het overladen.
Hartstikke bedankt alvast.
Jacqueline
Comment