Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle cardreader gezocht...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snelle cardreader gezocht...

Hallo,

ik bezit nu een card-reader van PQI, een USB 2.0 6-in-1 reader...

Als ik deze benchmark via http://www.hdtune.com/ op mijn CF kaartjes is het resultaat steeds 2 MB/s wat mij aangeeft dat bij het overzetten mijn cardreader de bottelneck van het systeem is...

Nu kijk ik eens even wat er beter zou zijn dan deze reader en zie dat volgende binnenkort in de lidl staat:

LIDL TYPHOON 8-in-1 cardreader

Zijn er mensen die deze cardreader hebben of iets anders die hogere transferrates op CF-kaartjes zou halen?

De Typhoon kost maar 12€ en is dus wel een de moeite om te proberen, tenzij het overduidelijk is dat het weggesmeten geld is natuurlijk...
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

Ik heb een USB-HUB van Typhoon en ben er tevreden van. Maar ik heb echter al op verschillende computerfora topics gelezen van mensen die er problemen mee hadden.
    Misschien best eens op zulk een forum vragen.

Mocht je nog een klein plaatsje in je PC hebben: ik heb een card-reader van APACER in mijn computer laten inbouwen (Tones): ook multicard, razendsnel en geen losse doosje meer aan je PC.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Ik heb een tijdje geleden bij LIDL een typhoon USB 2.0 HUB gekocht en die werkt toch behoorlijk. Die kaartlezer was toen ook te koop, aan 15 euro dacht ik.

hopelijk ben je hiermee een beetje geholpen.
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Working...
      X