Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive pro // X-drive 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• X-drive pro // X-drive 2

Hi,

Ik zou voor op vakantie een X-drive van 30 gig willen aanschaffen. Voor backpacken (als je geen laptop mee kunt nemen) lijkt me dit wel handig. Zo kun je toch een heel aantal foto's nemen en hoef je je geen 5 flashkaartjes aan te schaffen.
    Mijn vraag was nu: wat is juist het verschil tussen de pro en de 2 ? Is de pro zijn meerkost waard ?

tnx,

Koen

voor 20 euro meer kan je:

* nakijken of je foto's wel degelijk gekopieerd zijn ipv er maar op te vertrouwen dat alles overgedragen is.

* mp3'tjes spelen, maar ik denk niet dat die functie zo goed ineen zit. Je kan enkel een mp3-file spelen of zeggen dat hij alle mp3's in een folder moet spelen. Er is geen shuffle functie of iets.

Voor mij was het 1ste puntje het belangrijkste omdat ik ook ga backpacken en ik tenminste wil nakijken of de overdracht gelukt is. Die mp3 functie is handig voor 's avonds in de kamer.
    D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

Comment

Had eerst ook een X-drive besteld, maar toen deze niet direct op stock waren heb ik gevraagd om deze te ruilen met een Pro.
      X-drive2 is heel goed maar op een Pro heb je inderdaad dat scherm. Je kan zien als de bestanden gekopieerd zijn, door te bladeren in de map, en je kan ongeveer zien hoeveel plaats je nog hebt op de harde schijf. Hier een link waar je kan zien wat er op het scherm verschijnt.
      http://www.xs-drive.com/xsdrivepro/photos.htm
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Zijn er gelijkaardige (naast nikon coolwalker) nog toestellen die ook de foto op het schermpje kunnen tonen ?
        BD0251BE
        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

Comment

Working...
        X