7 maart bij Foto Rubens, demo van Canon 1dx door Canon zelf gegeven.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 1dx demo op 7 maart
Collapse
X
-
-
Re: Canon 1dx demo op 7 maart
In Wilrijk is t ook te doen en ik heb dan toevallig compensatieverlof, ik ben dus aanwezig :-) Wie nog ?Last edited by johan de man; 26 januari 2012, 12:27.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
-
Oorspronkelijk geplaatst door minipolis Bekijk bericht7 maart bij Foto Rubens, demo van Canon 1dx door Canon zelf gegeven.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Hopelijk ook aan een 'normale' prijs.Canon-man. Concerten en natuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtHopelijk ook aan een 'normale' prijs.:rolletjes:
maar als da ding mij bevalt , wacht ik nog een paar maanden en dan schaf ik hem aan ...grts Peter
BD1754BE / Body & glass
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk berichtNormale prijs ?? bij dit soort modellen is een normale prijs voor de meesten niet meer normaal !!:rolletjes:
maar als da ding mij bevalt , wacht ik nog een paar maanden en dan schaf ik hem aan ...of ne 5D mark II.
Maar waarschijnlijk zal ik er wel niet een juiste prijs voor krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk berichtNormale prijs ?? bij dit soort modellen is een normale prijs voor de meesten niet meer normaal !!:rolletjes:
maar als da ding mij bevalt , wacht ik nog een paar maanden en dan schaf ik hem aan ...
Al denk ik dat iedereen zijn 1D MIV nu wel gaat bijhouden omdat de opvolger te duur is ...
Maar de 7D MII of 5D MIII (???) kunnen ook wel goed zijn.Canon-man. Concerten en natuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht... Al denk ik dat iedereen zijn 1D MIV nu wel gaat bijhouden omdat de opvolger te duur is ...
grts
Sieg
ps. Wat is een "normale prijs" in uw ogen ??Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEindelijk zicht op de 2de hands 1D MK IV's
grts
Sieg
Voorlopig doe ik mijn exemplaar nog niet weg hoor. Want hij is veeeeeel te goed om te vervangenCANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk denk eerder voor de 1,3x crop van de 1D MK IV
grts
Sieg
ps. Wat is een "normale prijs" in uw ogen ??Canon-man. Concerten en natuur.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtAfhankelijk van de staat 2000 a 2300 euro.
Als ik mij niet vergis is de 1DIV uit gekomen eind 2009, verkoopprijs toen net geen 5000€
Dus die body's zijn max 2 jaar oud, lijkt mij niet logisch dat ze dan in één klap maar voor de helft van de prijs weg gedaan worden.
Maar laat ons hopen dat het wel zo is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk berichtVerkoop jij jou 5DII voor de helft van de prijs
Als ik mij niet vergis is de 1DIV uit gekomen eind 2009, verkoopprijs toen net geen 5000€
Dus die body's zijn max 2 jaar oud, lijkt mij niet logisch dat ze dan in één klap maar voor de helft van de prijs weg gedaan worden.
Maar laat ons hopen dat het wel zo is
Mensen die 3000 euro voor een 2e hands 1D MIV vragen leven in een fantasiewereld.
Voor dat geld heb je al een nieuwe 7D en 5D MII. En dan heb je the best of both worlds en ineens 2 bodies. Je mag ook nooit vergeten dat het 2e hands is he. Ik denk ook niet dat de meeste mensen die een 1D kopen, hem enkel gebruiken voor familiefoto's te maken 1x per jaar, dus het toestel is wel intensief gebruikt.Canon-man. Concerten en natuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtToen ik mijn 1D MIII tweedehands gekocht heb, was die ook maar 2 jaar oud en heb maar 1600 euro betaald ... en t toestel was nog in perfecte staat.
Mensen die 3000 euro voor een 2e hands 1D MIV vragen leven in een fantasiewereld.
Voor dat geld heb je al een nieuwe 7D en 5D MII. En dan heb je the best of both worlds en ineens 2 bodies. Je mag ook nooit vergeten dat het 2e hands is he. Ik denk ook niet dat de meeste mensen die een 1D kopen, hem enkel gebruiken voor familiefoto's te maken 1x per jaar, dus het toestel is wel intensief gebruikt.
Das niet intensief mijn mening.
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
Voor dat geld heb je al een nieuwe 7D en 5D MII. En dan heb je the best of both worlds en ineens 2 bodies.
NIet tegenstaand dat het zeker 2heel deftige body's zijn!!!!!
grtz
Comment
Comment