Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapot instelwiel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kapot instelwiel?

    Dan zou het misschien 'zogezegd' mijn schuld kunnen zijn hé ;-).

    Comment


    • #17
      Re: Kapot instelwiel?

      als dat wieltje werkt in andere functies zoals menus ed dan is het wieltje hardwarematig zelf wel ok. Terugzetten naar standaardinstellingen is het eerste wat je moet doen. Misschien even opnieuw firmware updaten.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

      Comment


      • #18
        Re: Kapot instelwiel?

        In de menu's was er ook geen effect...

        Comment


        • #19
          Re: Kapot instelwiel?

          Oorspronkelijk geplaatst door Inesje18 Bekijk bericht
          In de menu's was er ook geen effect...
          Dan is het wieltje hoogstwaarschijnlijk defect. Wel vreemd dat je buurjongen dat dan niet opgemerkt heeft . Als dat wieltje niet werkt, kan je niks doen met de camera.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Kapot instelwiel?

            Hij nam blijkbaar enkel foto's met de basisinstellingen (vb portret, landschap,...)

            Comment


            • #21
              Re: Kapot instelwiel?

              Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
              Dan is het wieltje hoogstwaarschijnlijk defect. Wel vreemd dat je buurjongen dat dan niet opgemerkt heeft . Als dat wieltje niet werkt, kan je niks doen met de camera.
              De instellingen in het menu doe je niet noodzakelijk met dat wieletje (maar met de 4 knopjes rond set), en als je altijd automatisch werkt, gebruik je dat wieletje ook niet om instellingen te doen...

              K'zie mezelf ook niet op deze manier met een DSLR werken, maar in theorie kan het...
              Langs de andere kant kan het ook de reden zijn, dat het ding verkocht wordt natuurlijk !

              Herstellingen werken met forfaitaire prijzen : een goeie verkoper heeft daar de tabellen van. Lager dan 200€ is heel uitzonderlijk, dus persoonlijk zou ik, als herstellen de enige optie is, zoeken naar een andere camera.
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #22
                Re: Kapot instelwiel?

                Inderdaad Polleke, dat is het plan. Herstellingen wil hij er niet aan doen door de kosten.
                Mja, ik snap het eigenlijk ook niet dat hij deze verkoopt en een specialere wil kopen als hij die instellingen niet gebruikt, maar elk z'n keus natuurlijk...

                Hij wist wel degelijk niet dat het wieltje niet werkte hoor. Tis ook niet iemand die zou liegen om iets te verkopen, en al zeker niet aan z'n buurmeisje ;-).

                Comment


                • #23
                  Re: Kapot instelwiel?

                  Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                  De instellingen in het menu doe je niet noodzakelijk met dat wieletje (maar met de 4 knopjes rond set), en als je altijd automatisch werkt, gebruik je dat wieletje ook niet om instellingen te doen...
                  Ach zo, ik heb nog nooit in die scene modes gewerkt, dat wist ik dus niet.
                  Ik ging ervan uit dat hij in Av, Tv of M werkte.
                  David Leemans
                  Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kapot instelwiel?

                    Dat hij niet wist dat het wieltje niet meer werkte geloof ik niet. Dat gebruik je toch bijna continu, al is het maar om je in fotos te bladeren bij de preview. Werkt super.
                    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kapot instelwiel?

                      Nee, hij wist het echt niet. Vandaag bleek dus dat het een defect is en zowiezo >200€ zou kosten...
                      Straks komt hij m'n centjes terugbrengen.

                      Bedankt iedereen om mee te denken.

                      Comment


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Inesje18 Bekijk bericht
                        Nee, hij wist het echt niet. Vandaag bleek dus dat het een defect is en zowiezo >200€ zou kosten...
                        Straks komt hij m'n centjes terugbrengen.

                        Bedankt iedereen om mee te denken.
                        Ik ben blij voor je dat je je geld terugkrijgt. Veel succes nog met je zoektocht naar een ander toestel
                        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                        Comment

                        Working...
                        X